Ceny MTV: černá muzika, volby a strach ze skandálu

31. 8. 2004 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pořadatelé slavnostního ceremoniálu u příležitosti udělování prestižních cen MTV Video Music Awards, který se v noci na včerejšek konal ve floridském Miami, si oddechli. Večer se obešel bez skandálu. Dlužno však říci – bohužel.
Oproti loňskému ročníku, z něhož si všichni namísto oceněných hudebníků pamatují především vášnivé polibky Madonny a Britney Spearsové, letos všechno proběhlo jako po drátkách. A pro jistotu s pětivteřinovým zpožděním přímého přenosu – tak se organizátoři pojistili proti případným excesům během jednotlivých hudebních vystoupení.
Ceremoniál si zachoval svou obvyklou pompéznost, ačkoliv se poprvé během své jednadvacetileté historie ceny předávaly jinde než v Los Angeles či New Yorku: letos se smetánka sjela do American Airlines Areny v Miami.
A tak jako nikoho nepřekvapily už nominace, jimž dominovali interpreti v současné době nesmírně populárního hudebního stylu rhytm and blues, nešokovaly ani výsledky.
Na pódiu tak děkovali stále titíž, někdy i příbuzenskými vztahy propojení umělci. (Čtyřikrát oceněný rapper Jay-Z od pultíku posílal do hlediště pozdravy své snoubence, pětkrát nominované zpěvačce Beyoncé Knowlesové. Když Beyoncé přebírala cenu za nejlepší ženský videoklip, zamilované cukrbliky mu vrátila.)
Zpestřením příliš slavnostního večera bylo snad jen vystoupení neobvyklého hudebního tria ve složení Lenny Kravitz, Stevie Wonder a Alicia Keys a potom bezesporu performance „prezidentských dcerek“.
Ceremoniálu se totiž zúčastnily obě dcery demokratického kandidáta Johna Kerryho, a prostřednictvím videozáznamu i Bushova dvojčata. Inu, lobbovat je potřeba i na cenách MTV.

Hospodářské noviny, 31. 8. 2004, autor: Irena Zemanová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.