Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rada ČT přijala výroční zprávu o hospodaření v roce 2003

Externí autor25. 8. 2004

Rada České televize přijala Výroční zprávu o hospodaření ČT v roce 2003. Pro zprávu hlasovalo všech 13 přítomných členů rady. Veřejnoprávní televize podle ní hospodařila loni se ztrátou 129,8 milionu korun. Údaje ČT za první pololetí letošního roku hovoří o kladném výsledku hospodaření ve výši 300 milionů korun.
Výroční zprávu o hospodaření začala rada projednávat již počátkem měsíce. Nyní přijala její finální verzi, kterou podle zákona musí do konce srpna předložit parlamentu. Přijatá verze byla doplněna například o výrok auditora či o informace o stavu peněz na účtech ČT.
“Byla to asi nejhladší spolupráce při přípravě zpráv o hospodaření, u kterých jsem jako předseda rady byl,” poznamenal její šéf Jan Mrzena. Loňskou ztrátu potvrdil i audit společnosti Ernst & Young. Původně přitom dozorčí komise odhadovala ztrátu až na 350 milionů korun. Obrat podle radních nastal s nástupem nového vedení a zavedením úsporných opatření.
Členové rady se také seznámili s hospodařením ČT v prvním pololetí letošního roku. Podle údajů ČT je hospodářský výsledek televize za prvních šest měsíců roku kladný a činí 300 milionů korun. Plán přitom původně předpokládal ztrátu téměř 69 milionů. Na kladném výsledku se podílelo překročení výnosů ČT o 216 milionů korun a úspory nákladů ve výši 152 milionů korun.
Z velké části pocházejí výnosy z vyšších příjmů za reklamu, které činí téměř 140 milionů korun. “Je to trend opačný, než jsme sledovali v minulosti,” řekl předseda rady Mrzena. Další peníze ČT získala z prodeje práv v tuzemsku, teleshoppingu i vlastní podnikatelské činnosti. Televize také ušetřila díky nižším režijním nákladům, na mzdových prostředcích a dalších položkách.
Radní se shodli, že trend zlepšování výsledků hospodaření je pokračováním procesu z loňského podzimu. “Je to výsledek nejen jednorázových úsporných opatření, ale i změny systému,” uvedl i předseda dozorčí komise rady Ladislav Kozák.

×

ČT začne v září vysílat seriál Náměstíčko

Starší článek

RRTV si chce s televizemi vyjasnit pravidla sponzorských vzkazů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více