Comupter Press zvýšil v pololetí tržby

24. 8. 2004 15:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální dům Computer Press zvýšil v pololetí konsolidované tržby meziročně o téměř polovinu na 290,4 milionu korun. Hrubý provozní zisk (EBITDA) za stejné období vzrostl meziročně o 7,8 milionu na 25 milionů korun. Společnost tak vykázala historicky nejlepší výsledky za první dvě čtvrtletí, a to jak v obratu, tak v zisku.
Za celý loňský rok utržil Computer Press 497 milionů korun. „V dobrých výsledcích pokračují jak vydavatelské, tak internetové části našeho podnikání. I v druhém kvartálu se držíme rozpočtovaných hodnot a i ve výhledu pro další dvě čtvrtletí letošního roku jsme optimističtí,“ řekl předseda představenstva firmy Jiří Hlavenka.
Skupinu Computer Press tvoří mateřská společnost Computer Press, a.s., firma InternetShops a její dceřiná společnost Cybex Distribution a CP Online. Do skupiny patří i společnosti Computer Press, s.r.o. (Bratislava) a CP Internet s.r.o. (Bratislava), obchodující na Slovensku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.