Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Comupter Press zvýšil v pololetí tržby

Externí autor24. 8. 2004

Mediální dům Computer Press zvýšil v pololetí konsolidované tržby meziročně o téměř polovinu na 290,4 milionu korun. Hrubý provozní zisk (EBITDA) za stejné období vzrostl meziročně o 7,8 milionu na 25 milionů korun. Společnost tak vykázala historicky nejlepší výsledky za první dvě čtvrtletí, a to jak v obratu, tak v zisku.
Za celý loňský rok utržil Computer Press 497 milionů korun. “V dobrých výsledcích pokračují jak vydavatelské, tak internetové části našeho podnikání. I v druhém kvartálu se držíme rozpočtovaných hodnot a i ve výhledu pro další dvě čtvrtletí letošního roku jsme optimističtí,” řekl předseda představenstva firmy Jiří Hlavenka.
Skupinu Computer Press tvoří mateřská společnost Computer Press, a.s., firma InternetShops a její dceřiná společnost Cybex Distribution a CP Online. Do skupiny patří i společnosti Computer Press, s.r.o. (Bratislava) a CP Internet s.r.o. (Bratislava), obchodující na Slovensku.

×

Anketa o nejpopulárnější herecký výkon v rozhlase již poosmé

Starší článek

Sháňka po školních pomůckách začíná, zájem je o ty se Shrekem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více