Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Anketa o nejpopulárnější herecký výkon v rozhlase již poosmé

Externí autor24. 8. 2004

Už poosmé vyhlásil Český rozhlas spolu s Týdeníkem Rozhlas čtenářskou anketu Neviditelný herec. Uzávěrka hlasování o nejpopulárnější herecký výkon na vlnách Českého rozhlasu je 12. září, výsledky budou oznámeny začátkem října v pražském Divadle U hasičů. Hlasovat lze prostřednictvím anketních lístků v týdeníku Rozhlas, na internetové adrese www.radioservis-as.cz či pomocí SMS zpráv na čísle 736 300 350.
Organizátoři do posluchačské soutěže nominovali desítku hereček a devatenáct herců. Jsou mezi nimi například Hana Kofránková, Daniela Kolářová, Zuzana Stivínová, Lenka Vlasáková, Valérie Zawadská, Otakar Brousek ml. i jeho otec, Jan Hartl, Miroslav Moravec, Petr Nárožný, Bořivoj Navrátil, Jiří Ornest, Boris Rösner, Josef Somr, Miroslav Táborský, Ivan Trojan, Stanislav Zindulka a Ladislav Županič.
Prvním vítězem ankety se v rámci festivalu Prix Bohemia Radio v Poděbradech stal v roce 1997 Miroslav Donutil. Poprvé tak došly ocenění vynikající výkony za rozhlasovým mikrofonem, o nichž se v médiích málokdy píše. Zakladatelé ankety proto chtěli, aby se “neviditelní herci” zviditelnili a jejich rozhlasová práce se dočkala alespoň posluchačské reflexe. Od té doby v anketě hlasují tisíce posluchačů.
Podle informací Týdeníku Rozhlas byl mezi muži historicky nejúspěšnější Viktor Preiss, který zvítězil v letech 1998, 1999 a 2001, rok před tím skončil druhý. Druhým nejúspěšnějším hercem ankety byl Josef Somr, jemuž vzal Preiss pokaždé vítězství. Z hereček mají rozhlasoví posluchači nejraději Vilmu Cibulkovou a Janu Preissovou, které jednou zvítězily a jednou byly druhé. Loni zabodovala právě Cibulková a spolu s ní Pavel Soukup.
Loni dostali organizátoři 3874 hlasů. Lidé mohli vybírat z 25 nominovaných herců a hereček, kteří v sezoně 2002/2003 ztvárnili role v rozhlasových hrách či četbách na pokračování.

×

Vstup ČR do EU zlevnil cizí vína až o třetinu

Starší článek

Comupter Press zvýšil v pololetí tržby

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více