Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Německý kartelový úřad nepovolí fúzi kabelových společností

Externí autor24. 8. 2004

Německý kartelový úřad odmítl schválit požadavek společnosti Kabel Deutschland (KDG), která se chystá převzít tři menší rivaly. KDG je v Německu největším provozovatelem kabelových sítí a za své konkurenty chce zaplatit 2,7 miliardy eur (asi 86 miliard Kč).
Pokud by antimonopolní úřad spojení schválil, vznikl by jeden z největších kabelových operátorů v Evropě. Němci se však obávají přílišného vlivu, který by nový subjekt na trhu získal. KDG se chystá převzít firmy Ish, KabelBW a iesy. Kabel Deutschland záměr původně oznámil už v dubnu.
Převzetím konkurenčních společností by Kabel mohl ovládat trh kabelových televizí v Německu. Stejně jako KDG byly i další tři firmy, které chce KDG převzít, součástí Deutsche Telekom. Ten je ze své struktury vyčlenil v letech 2002 a 2003, podotýká agentura AP.
“Srovnání se síťovými monopoly v produkci elektřiny či plynu je zřejmé. Nikdo by nechtěl, aby se celý energetický sektor dostal do rukou jednoho operátora,” zdůvodnil názor úřadu jeho šéf Ulf Böge. Podniky, které chce KDG získat, provozují podzemní sítě, nikoliv přímé přípojky do domů zákazníků.
Majitelem KDG je americká investiční banka Goldman Sachs a firmy Apax Partners a Providence Equity Partners. Podnik má kolem deseti milionů zákazníků a pokud by mohl převzít své tři rivaly, počet zákazníků by se zvýšil o dalších více než sedm milionů.
KDG plánuje na příští tři roky investovat 500 milionů eur a jejím dalším záměrem je modernizovat kabelové rozvody a začít nabízet služby digitální televize. Podnik má teď čas do 8. října, aby navrhl ústupky a získal k akvizici souhlas kartelového úřadu. Ten o požadavku KDG rozhodne zřejmě ještě v říjnu.

×

Reklama na MTV Awards? Sedmimístná cifra

Starší článek

Bush: Měla by skončit kampaň nezávislých skupin proti Kerrymu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více