Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V červenci sledovali lidé televizi v průměru o 16 minut méně

Externí autor23. 8. 2004

Každý dospělý divák strávil v červenci před televizní obrazovkou v průměru dvě hodiny 58 minut denně. To je o 16 minut méně, tedy o osm procent, než v červnu. Také v hlavním večerním čase si diváci našli v červenci na televizní vysílání méně času. Sledovali jej v průměru jednu hodinu 22 minut, což je proti červnu pokles o 11 minut, tedy o 11 procent. Přesto však lidé věnovali televizi více času než ve stejném loňském měsíci.
Vyplývá to z měsíční zprávy o sledovanosti, kterou zveřejnila společnost Mediaresearch na stránkách Asociace televizních organizací. “Podobně jako v loňském roce dochází s příchodem letních měsíců k odlivu diváckého zájmu, v loňském roce však byl tento trend nastartován již v měsíci červnu,” shrnují autoři zprávy červencové výsledky.
Ze svého čtyřiadvacetihodinového dne věnovali diváci sledování televize v průměru o čtyři minuty – tedy o dvě procenta – více než ve stejném loňském období. Ve večerním čase si pak lidé na televizi našli o dvě minuty více času než loni, což znamená nárůst o tři procenta.
Podíl v hlavním vysílacím čase vzrostl v červenci Nově, Primě a ČT1, a to na úkor ČT2. Největší nárůst zaznamenala Prima, a to o 4,11 procentního bodu na 23,02 procenta. Nově stoupl podíl o 2,2 bodu na 45,16 procenta, ČT1 pak o 0,69 bodu na 20,04 procenta. Podíl druhého programu ČT klesl zhruba dvojnásobně na 7,69 z 15,32 procenta.
Rovněž v podílech celodenní sledovanosti si pohoršila pouze ČT2. Největší celodenní podíl sledovanosti zaznamenala Nova – dávalo jí přednost 43,94 procenta, což je o 2,15 procentního bodu více než v červnu. Podíl Primy činil 22,05 procenta, což je o 1,68 bodu více než v červnu. ČT1 stoupl podíl na 20,37 z 20,18 procenta. ČT2 poklesl podíl na 7,88 z 12,47 procenta.

×

Internet nejvíc používají mladí lidé od 15 do 24 let

Starší článek

ČT uzavřela s bary a restauracemi desítky smluv kvůli vysílání OH

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více