Výzkum Kino 2004 má výsledky

23. 8. 2004 08:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální zastupitelství Screenvision, které prodává reklamu v kinech, již zná výsledky výzkumu Kino 2004 o efektivitě kinoreklamy a profilu návštěvníků kin. Výzkum, jenž byl realizován letos v květnu, zpracovala agentura TNS Factum. Vyplynulo z něj, že benefitem kinoreklamy je její vysoká zapamatovatelnost a atraktivní cílová skupina především mladých lidí, kteří jsou hůře zasažitelní televizní reklamou. Kino navštěvují z velké většiny (77 %) právě mladí lidé ve věku 15-29 let a ukázalo se také, že 80 % kinodiváků chodí do kina alespoň jednou za měsíc. Více informací o výzkumu v
příštím vydání M&M.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.