Čedok inkasuje přes internet

23. 8. 2004 08:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čedok ve spolupráci s ČSOB začal jako první cestovní kancelář na našem trhu nabízet on-line platbu kartou prostřednictvím svých internetových stránek. Výhoda nové služby by se měla zřetelně projevit například při koupi
zájezdu „last minute“, kdy mívá klient pouze omezený čas na provedení platby, což v praxi znamenalo, že musel co nejdříve navštívit nejbližší prodejní místo a uhradit zájezd v hotovosti. On-line platby tak dovršily tvorbu rezervačního systému a otevřely Čedoku nový plnohodnotný prodejní kanál vedle vlastních poboček, call centra a provizních prodejců.

-bob-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.