Jak se prodávají časopisy v USA?

23. 8. 2004 08:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle aktuálních výsledků vývoje prodaného nákladu amerických časopisů, jež byly minulý týden zveřejněny za období letošního pololetí, poklesl v tomto období prodej některých časopisů pro muže. Pokles se dotkl např. titulů Maxim, FHM a Stuff, přičemž posledně jmenovaný zaznamenal až 20% pokles prodeje. Naopak tituly jako Esquire a GQ si polepšily a jejich prodeje se zvýšily. Zdá se také, že k nákupu časopisů se vrací ženy kolem 20 let. Prodeje se totiž podařilo zvýšit Cosmopolitanu i Glamouru.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.