Blesk pro ženy stoupá
Podle nejnovějších informací ověřovaného prodaného nákladu tištěných médií z května tohoto roku byl u nás Blesk pro ženy s průměrným měsíčním nákladem 345 723 výtisků třetím nejprodávanějším týdeníkem: za Nedělním Bleskem a TV
Magazínem. Časopis začal vycházet v dubnu letošního roku a jedná se o velmi razantní nástup, způsobený především velmi příznivou cenou časopisu 7 Kč. Agentura Bison & Rose, jež dlouhodobě zajišťuje korporátní komunikaci největšího vydavatelského domu v České republice, Ringieru, i některých jeho titulů (ABC, Reflex, Blesk pro ženy), zároveň připravila kampaň na podporu zvýšení prodeje titulu spoluprací se stanicí Frekvence 1, v průběhu léta seznamující své potenciální čtenáře s upoutávkami na nejzajímavější články, které vždy nabízí nové číslo časopisu.
-map-