Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Armáda letos přijme 3400 vojáků; vrcholí náborová kampaň

Redakce MAM3. 8. 2004

Armáda zahájila náborovou kampaň v médiích. V souvislosti s profesionalizací má armáda letos přijmout 3400 nových vojáků. Ministerstvo obrany na kampaň letos vydá pět milionů korun. Informovaly o tom Česká televize a televize Nova.
Reklamní letáky či spoty v rozhlasu lákají mladé muže, aby vstoupili do Hradní stráže a do armády. Do konce roku musí Hradní stráž přijmout necelou stovku rekrutů; armáda se letos rozšíří zhruba o 3300 vojáků. Od roku 2005 bude mít Česko plně profesionální armádu.
Například reklamní spot v Českém rozhlasu láká do armády na “jistý plat i s příplatky, ubytování a mladý kolektiv”. Podobně jsou koncipovány také tištěné letáky.
Podle Luďka Švehlíka z Agentury pro nábor a profesionalizaci ozbrojených sil armáda eviduje přibližně třiapůlkrát až čtyřikrát více zájemců, než může přijmout. Přesto podle něj kampaň není plýtváním penězi. “Chceme vybírat co nejkvalitnější profesionály, takže nebereme každého uchazeče, který se přihlásí,” řekl Švehlík.
Podle ministerstva obrany je reklama lákající muže do armády na Západě běžná. Velkou tradici má například ve Spojených státech; existuje také v Belgii, kde armádu profesionalizovali před několika lety, uvádí ministerstvo.

×

Zdravý životní styl vynáší firmám miliardy

Starší článek

Průzkum SOS: Měrné ceny jsou v prodejnách špatně čitelné

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více