Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Animovaná pohádka Shrek 2 boduje v žebříčku návštěvnosti kin

Redakce MAM10. 8. 2004

Pokračování americké animované filmové pohádky Shrek, které se před týdnem vrátilo do čela nejnavštěvovanějších snímků, opět zabodovalo v tomto žebříčku. Podle informací Unie filmových distributorů je v šestadvaceti českých kinech o uplynulém víkendu zhlédlo 17 263 lidí. Během pěti týdnů přilákalo před filmová plátna už přes 300 tisíc malých i velkých fanoušků, kteří v pokladnách kin nechali více než 32 milionů korun. Americká adaptace komiksu o pavoučím muži Spiderman 2 skončila druhá. V distribuci je už tři týdny a zhlédlo ji přes 100 tisíc lidí. Třetí je horká novinka – debut Jakuba Sluky Non plus ultras s víkendovou návštěvností 8375 diváků, kterou americký film Hříšný tanec 2 odsunul na čtvrté místo. Rodinná komedie Pánská jízda, kterou natočil v celovečerní tvorbě debutující Martin Kotík, skončila osmá. Zatím ji během sedmi týdnů zhlédlo na 95 tisíc diváků.
Z domácí tvorby na konci první dvacítky zabodovaly Troškův Kameňák 2 a Jakubiskova mrazivá komedie Post coitum. První z nich už překročila čtvrtmilionovou hranici návštěvníků. Jakubiskův snímek podle informací unie distributorů zatím přilákal během 12 týdnů do kin necelých 60 tisíc diváků.

×

Microsoft uvolnil pro výrobce servisní balík k Windows XP

Starší článek

Chevrolet jede k Hispáncům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více