Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Alcatel zvolil Leo Burnett Prague

Redakce MAM30. 8. 2004

Domácí zastoupení francouzského výrobce mobilních telefonů Alcatel si vybralo jako svou novou reklamní agenturu Leo Burnett Prague. Ta porazila ve finále výběrového řízení agentury Publicis a Scholz & Friends. Alcatel spolupracoval od loňského roku s agenturou Fabrika, jež se vedle kampaní pro český trh podílela také na projektech pro pařížskou centrálu. Předtím vymýšlela reklamy na Alcatel Tanagra. Mediální agentura Zenith Media a PR agentura AMI Communications se nemění.
Prvním viditelným výsledkem nově navázané spolupráce je aktuální kampaň na nový multimediální model Alcatel One Touch 756 se zabudovanou videokamerou, fotoaparátem a přehrávačem MP3 melodií. Kampaň zahrnuje outdoor a internet, jehož prostřednictvím probíhá zákaznická soutěž o nejzábavnější fotku, video nebo MP3 skladbu. Firma letos masivně navýšila investice do reklamy. Zatímco za první pololetí loňského roku investovala do propagace přes půl milionu korun, letos to je podle monitoringu A-Connectu více jak tři miliony. Alcatel, jenž je vedle produkce mobilních telefonů jedním z největších světových dodavatelů telekomunikační infrastruktury, uzavře v září joint venture s čínskou společností TCL. Ta je největším čínským výrobcem televizí (vlastní společný podnik s francouzskou značkou Thomson) a druhým největším producentem mobilních telefonů. TCL bude pod značkou Alcatelu prodávat mobily v Číně, kde mají evropské brandy lepší zvuk než asijské, Alcatel zase využije širokou modelovou paletu TCL na evropském trhu.

-Jinfřich Jirásek-

×

Televize registrují zájem o žádané časy

Starší článek

GTS vybrala Herald

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více