Alcatel zvolil Leo Burnett Prague
Domácí zastoupení francouzského výrobce mobilních telefonů Alcatel si vybralo jako svou novou reklamní agenturu Leo Burnett Prague. Ta porazila ve finále výběrového řízení agentury Publicis a Scholz & Friends. Alcatel spolupracoval od loňského roku s agenturou Fabrika, jež se vedle kampaní pro český trh podílela také na projektech pro pařížskou centrálu. Předtím vymýšlela reklamy na Alcatel Tanagra. Mediální agentura Zenith Media a PR agentura AMI Communications se nemění.
Prvním viditelným výsledkem nově navázané spolupráce je aktuální kampaň na nový multimediální model Alcatel One Touch 756 se zabudovanou videokamerou, fotoaparátem a přehrávačem MP3 melodií. Kampaň zahrnuje outdoor a internet, jehož prostřednictvím probíhá zákaznická soutěž o nejzábavnější fotku, video nebo MP3 skladbu. Firma letos masivně navýšila investice do reklamy. Zatímco za první pololetí loňského roku investovala do propagace přes půl milionu korun, letos to je podle monitoringu A-Connectu více jak tři miliony. Alcatel, jenž je vedle produkce mobilních telefonů jedním z největších světových dodavatelů telekomunikační infrastruktury, uzavře v září joint venture s čínskou společností TCL. Ta je největším čínským výrobcem televizí (vlastní společný podnik s francouzskou značkou Thomson) a druhým největším producentem mobilních telefonů. TCL bude pod značkou Alcatelu prodávat mobily v Číně, kde mají evropské brandy lepší zvuk než asijské, Alcatel zase využije širokou modelovou paletu TCL na evropském trhu.
-Jinfřich Jirásek-