Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zaměstnanci Hlasu Ameriky proti údajné degradaci stanice

Redakce MAM9. 7. 2004

Téměř polovina zaměstnanců Hlasu Ameriky podepsala protestní petici proti novému nekompetentnímu rozhlasovému vysílání pro Blízký východ a proti omezování vysílacího času pro střední a východní Evropu. Petice bude zaslána Kongresu, který stanici platí.
Petice obviňuje Radu guvernérů dohlížející na všechny vládou podporované rozhlasové a televizní prostředky z toho, že na úkor Hlasu Ameriky povolila nové, drahé vysílání na Blízký východ, které je vyplněno především hudbou a nekvalitním a nedostačujícím zpravodajstvím.
Rada guvernérů zavřela arabské rozhlasové vysílání Hlasu Ameriky, omezila jeho arabské televizní vysílání a servis pro Irán ve prospěch stanic Radio Sava, televize Al-Hurra a Radio Farda, které se zaměřují především na mladé posluchače. Ale redaktoři Hlasu Ameriky se domnívají, že stejně důležité je oslovit v této oblasti vzdělané lidi a aktivisty.
“Je velmi důležité, aby Spojené státy měly ve vzduchu trochu potravy pro zamyšlení jako součást dialogu a nejen populární hudbu,” citoval americký internetový list The Hill někdejšího zástupce ředitele Hlasu Ameriky Alana Heila.
Radio Sava a Al-Hurra neoznamují klíčové události a Radio Sava dokonce vynechalo zprávu o zadržení bývalého diktátora Saddáma Husajna. To málo ze zpravodajství, které obě stanice pouštějí do éteru, nepochází ze zpravodajského sálu Hlasu Ameriky, nýbrž z odděleného místa pod přímým dohledem Rady guvernérů, uvádí se v petici.
Pracovníci v ní dále uvedli, že zpravodajství obou stanic postrádá vyváženost a redakční kontrolu. Vyjádřili také obavu z rostoucí politizace samotného Hlasu Ameriky, což se prý projevilo odstraněním Andreho DeNesnera z funkce ředitele zpravodajství v rámci reorganizace. Ten se podle nejmenovaných redaktorů Hlasu Ameriky stavěl proti politizaci zpravodajství.

×

KPMG: Turisty lákají Praha a lázně, ostatní regiony zaostávají

Starší článek

I banány lze inovovat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více