Tříhodinové jednání Unie vydavatelů, kterého se kromě vydavatelů a zástupců mediálních agentur, účastnili i realizátoři výzkumu Media projekt, se shodlo na dalším postupu, jakým způsobem dále zlepšovat uvedený mediální výzkum.
Realizátoři Media projektu, společnosti Median a GfK Praha, navrhli vydavatelům možnosti, jak se pokusit některé nedostatky výzkumu odstranit. Vydavatelé poté vyzvali realizátory, aby předložené návrhy na zlepšení konkretizovali a vypracovali detailnější popis aplikace jednotlivých kroků včetně cenové kalkulace.
K tomuto postupu se přiklonili i zástupci mediálních agentur, kteří však výraznější výhrady vůči Media projektu nemají.
Jednou z diskutovaných variant dalšího vývoje byla např. možnost dotazování za pomoci notebooků, které by mohlo výsledky výzkumu zpřesnit. Realizátoři mohou také připravit speciální výzkumy, které by byly realizovány vedle Media projektu a které by otestovaly vlastnosti chování a postoje vybraných cílových skupin čtenářů.
-mav-