Vydavatelé jednali s realizátory o Media projektu

29. 7. 2004 14:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Tříhodinové jednání Unie vydavatelů, kterého se kromě vydavatelů a zástupců mediálních agentur, účastnili i realizátoři výzkumu Media projekt, se shodlo na dalším postupu, jakým způsobem dále zlepšovat uvedený mediální výzkum.
Realizátoři Media projektu, společnosti Median a GfK Praha, navrhli vydavatelům možnosti, jak se pokusit některé nedostatky výzkumu odstranit. Vydavatelé poté vyzvali realizátory, aby předložené návrhy na zlepšení konkretizovali a vypracovali detailnější popis aplikace jednotlivých kroků včetně cenové kalkulace.
K tomuto postupu se přiklonili i zástupci mediálních agentur, kteří však výraznější výhrady vůči Media projektu nemají.
Jednou z diskutovaných variant dalšího vývoje byla např. možnost dotazování za pomoci notebooků, které by mohlo výsledky výzkumu zpřesnit. Realizátoři mohou také připravit speciální výzkumy, které by byly realizovány vedle Media projektu a které by otestovaly vlastnosti chování a postoje vybraných cílových skupin čtenářů.

-mav-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení