Výběrového řízení Sazky se zúčastní všechny celoplošné televize
Výběrového řízení na vysílání loterií, které na podzim vyhlásí Sazka, se zúčastní všechny tři celoplošné televize. Úmysl ČT zúčastnit se konkurzu oznámil ve středu její generální ředitel Jiří Janeček Radě ČT, Nova a Prima potvrdily svůj zájem na dotaz ČTK. “Zatím není jasné, jestli výběrové řízení bude pouze na Sportku a Šťastných deset, nebo jestli bude zahrnovat i losování T-Mobile Renty a soutěže Euromiliony,” sdělil mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Posledním prosincovým dnem letošního roku skončí šestiletá smlouva Sazky s ČT na vysílání loterií Sportka a Šťastných 10. Na Nově Sazka vysílá soutěž T-Mobile Renta, na Primě pak Euromiliony. Smlouvy s oběma komerčními televizemi jsou podle Zikmunda uzavřeny na jeden rok, a proto Sazka v této chvíli neví, zda-li konkurz bude na všechny soutěže či jen na ty, které v současnosti vysílá veřejnoprávní televize. “To je součástí přípravy zadání podmínek výběrového řízení, které budeme připravovat v průběhu letních měsíců,” uvedl Zikmund.
“Nova se určitě do výběrového řízení přihlásí, ale podmínky své nabídky rozhodně nebude komentovat před prezentací společnosti Sazka,” sdělil generální ředitel Petr Dvořák. “Prima má zájem zúčastnit se výběrového řízení, které má Sazka v úmyslu vypsat na vysílání svých dalších produktů,” uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.
Jak budou podmínky výběrového řízení vypadat teprve Sazka určí, podle jejího mluvčího je však velmi pravděpodobné, že smlouva nebude uzavřena na stejnou dobu, jako současná smlouva s ČT, tedy na šest let. “Určitě by byla kratší, protože televizní trh se vyvíjí dynamičtěji než dříve,” řekl Zikmund. Základními kritérii konkurzu jsou podle něj cena, prostor, který za nabídnutou cenu Sazka dostane, a sledovanost.
Kolik platí Sazka za vysílání svých loterií České televizi, nechtěl mluvčí s ohledem na obchodní tajemství sdělit. V tisku se odhaduje, že jde asi o 90 milionů ročně, dalších deset milionů pak Sazka platí za reklamní čas. “Ta částka několikrát prošla tiskem. Ve smlouvě jsme však vázáni, že se k tomu nemůžeme vyjadřovat,” odmítl Zikmund blíže částku určit.
Podobné zprávy

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
