Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výběrového řízení Sazky se zúčastní všechny celoplošné televize

Redakce MAM2. 7. 2004

Výběrového řízení na vysílání loterií, které na podzim vyhlásí Sazka, se zúčastní všechny tři celoplošné televize. Úmysl ČT zúčastnit se konkurzu oznámil ve středu její generální ředitel Jiří Janeček Radě ČT, Nova a Prima potvrdily svůj zájem na dotaz ČTK. “Zatím není jasné, jestli výběrové řízení bude pouze na Sportku a Šťastných deset, nebo jestli bude zahrnovat i losování T-Mobile Renty a soutěže Euromiliony,” sdělil mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund.
Posledním prosincovým dnem letošního roku skončí šestiletá smlouva Sazky s ČT na vysílání loterií Sportka a Šťastných 10. Na Nově Sazka vysílá soutěž T-Mobile Renta, na Primě pak Euromiliony. Smlouvy s oběma komerčními televizemi jsou podle Zikmunda uzavřeny na jeden rok, a proto Sazka v této chvíli neví, zda-li konkurz bude na všechny soutěže či jen na ty, které v současnosti vysílá veřejnoprávní televize. “To je součástí přípravy zadání podmínek výběrového řízení, které budeme připravovat v průběhu letních měsíců,” uvedl Zikmund.
“Nova se určitě do výběrového řízení přihlásí, ale podmínky své nabídky rozhodně nebude komentovat před prezentací společnosti Sazka,” sdělil generální ředitel Petr Dvořák. “Prima má zájem zúčastnit se výběrového řízení, které má Sazka v úmyslu vypsat na vysílání svých dalších produktů,” uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.
Jak budou podmínky výběrového řízení vypadat teprve Sazka určí, podle jejího mluvčího je však velmi pravděpodobné, že smlouva nebude uzavřena na stejnou dobu, jako současná smlouva s ČT, tedy na šest let. “Určitě by byla kratší, protože televizní trh se vyvíjí dynamičtěji než dříve,” řekl Zikmund. Základními kritérii konkurzu jsou podle něj cena, prostor, který za nabídnutou cenu Sazka dostane, a sledovanost.
Kolik platí Sazka za vysílání svých loterií České televizi, nechtěl mluvčí s ohledem na obchodní tajemství sdělit. V tisku se odhaduje, že jde asi o 90 milionů ročně, dalších deset milionů pak Sazka platí za reklamní čas. “Ta částka několikrát prošla tiskem. Ve smlouvě jsme však vázáni, že se k tomu nemůžeme vyjadřovat,” odmítl Zikmund blíže částku určit.

×

Album finalistů SuperStar ihned po vydání opanovalo hitparádu

Starší článek

Miliony korun vsazené na fotbalisty Česka zůstaly hernám

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více