Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Úspěchy národního týmu ve fotbale dělají Česku reklamu v cizině

Redakce MAM1. 7. 2004

Úspěchy národního týmu ve fotbale, dělají Česku velkou reklamu v zahraničí. Mohly by dokonce přilákat zahraniční turisty, kteří by jinak o cestě do ČR ani neuvažovali. Tvrdí to ředitel analytické firmy Mag Consulting Jaromír Beránek.
Česká republika je díky šampionátu dnes a denně citována ve všech médiích v celé Evropě. Podle Beránkových odhadů by to mohlo v následujících dvou až třech letech přilákat až 50 tisíc turistů, které by jinak cestovat do ČR nenapadlo. Nepůjde přitom o typické fotbalové fanoušky, ale o běžné turisty, které k návštěvě vyprovokují jen časté zmínky o České republice v médiích. Vyšší počet turistů bude znamenat také vyšší devizové příjmy, a to až o tři miliardy korun, řekl Beránek.
Ročně přitom Česko navštíví asi sedm milionů turistů, z nichž více než pět milionů se ubytuje v hotelích a penzionech. Ostatní, většinou Slováci, bydlí u známých a příbuzných. Devizové příjmy z turistiky se pohybují ročně kolem 100 miliard korun.
Více turistů přiláká také reklama, kterou České republice udělalo nedávné mistrovství světa v hokeji. Podle odhadů by tak mohlo v následujících dvou až třech letech každoročně navíc přicestovat 200 až 300 tisíc turistů. Do Česka se za běžnou poznávací turistikou podle Beránka vrátí zhruba deset procent fanoušků, kteří na šampionát přijeli. V době šampionátu navíc kromě samotných přenosů z Česka viděly tisíce diváků státní reklamní kampaň na Eurosportu a dalších mezinárodních satelitních kanálech.

×

Skupina GES neuspěla v soutěži na digitální vysílání na Slovensku

Starší článek

Vydavatelství Vltava Labe Press koupilo západočeského vydavatele týdeníků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více