Televize ARD pořádá další ročník soutěže novinářů z EU

8. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německá veřejnoprávní televize ARD letos vyhlásila další ročník mezinárodní soutěže pro televizní novináře. Žurnalisté ze zemí Evropské unie, tedy poprvé i z Česka a z dalších nově přistoupivších zemí, mohou soutěžit o cenu CIVIS 2004 příspěvky o integraci a kulturní mnohotvárnosti.
„Hledáme programové příspěvky, které toto téma pojednávají přesvědčivě, nejlépe s neobvyklým myšlenkovým vyzněním, a které přispívají k otevřenosti a kulturní výměně,“ uvedl Fritz Pleigen z televizní stanice Westdeutscher Rundfunk (WDR).
Evropská televizní cena televize ARD CIVIS je dotována cenou 10 000 eur, uvedla WDR na svých internetových stránkách.
Soutěže o cenu CIVIS 2004 se mohou zúčastnit všechny televizní společnosti v Evropské unii, a to příspěvky, které byly vysílány od 1. července 2003 do 23. července 2004. Cena se uděluje v kategoriích dokument a zábavný pořad. Informace o soutěži jsou i na adrese www.wdr.de/tv/civis/teilnahme/de.phtml a www.wdr.de/tv/civis/teilnahme/en.phtml.
„Cenu dostanou televizní a rozhlasové příspěvky, které podporují mírové soužití ve smíšené evropské společnosti. Důraz leží na pozitivních personalizovaných příkladech, které se ovšem nesnaží zamlčet existující konflikty,“ dodal Pleigen.
Příspěvky musí být v angličtině, němčině nebo francouzštině, nebo musí být doplněny překladem v jedné z těchto řečí. Letos bude také poprvé udělena cena pro novináře do 29 let. Vítěz této kategorie bude moci absolvovat bezplatnou čtyřtýdenní praxi v některém ze studií ARD. Televize kromě udělení mezinárodní televizní ceny honoruje také vybrané německé televizní a rozhlasové příspěvky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.