Švýcarsko hlásí pád

7. 7. 2004 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čisté reklamní výdaje se loni ve Švýcarsku snížily o 5 % na cca 5,1 mld. franků. O největší objem inzerce přišel meziročně tisk (-10 %), přesto s 2,3 mld. franků zůstává v čele mediálního žebříčku. Tvrdé rány utrpěly některé podoblasti printu: deníky ztratily 12 %, finanční a hospodářský tisk 23 %. Naopak televizní reklama a sponzorské peníze do vysílání vzrostly o 1 % na 533 mil. franků. Rozhlas, kinoreklama i outdoor stagnují, poprvé od roku 1997 ztratily ale veletrhy. Adresná i neadresná poštovní reklama propadla o 2,5 %.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.