Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV chce změnit znělku Večerníčku

Redakce MAM13. 7. 2004

Omlazovací kúrou by měla do konce léta projít znělka Večerníčku, kterou Slovenská televize (STV) v této podobě vysílá od roku 1977. “Pohádkový dědeček, který rozsvěcuje hvězdičky z obrazovky nezmizí, nenahradí ho například Shrek,” řekl TASR člen managementu STV Branislav Zahradník. O změně blíže hovořit nechtěl, má to podle něj být překvapení. Bude to spíše grafická než charakterová úprava a STV je přesvědčená, že bude pozitivně vnímaná. “Pokoru k tradici zachováme,” tvrdí Zahradník, podle nějž je to potřebné z technického hlediska, protože jde o velmi starou znělku. Zavedení znělky s dědečkem Večerníčkem, jejímiž autory jsou scenáristka Anna Minichová a výtvarník Ladislav Čepek přímo souviselo se začátkem barevného vysílání. Znělka byla u dětí tak oblíbená, že později vznikl 28-dílný večerníčkovský seriál V chaloupce a za chloupkou o tom, co dělá dědeček, když nerozsvěcuje hvězdičky. Nejstarší používaná večerníčková znělka byla černobílá a večerní pohádky uváděla od roku 1966 do roku 1970. V paneláku s rozsvícenými světly hrál večer ježek na klavír a na přicházející pohádku upozornil zdviženým prstem. Po pohádce ježek zalezl v pyžamu do postýlky a postupně zhasínala okna v paneláku. Od roku 1971 do roku 1976 ji vystřídala další černobílá znělka, kde z pleteného košíku vyskakovali panáčci a rozsvěcovali lampy. Po pohádce se uložili zpět do košíku ke spánku.

-tasr, zem-

×

Prazdroj prodá 50 000 hl Frisca, které uvedl na trh v květnu

Starší článek

Bohemia Sekt láká na vinařský turistický program

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více