Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

SPIR hlásí zájem o tendr

Redakce MAM29. 7. 2004

Neveřejná soutěž na realizátora nové podoby měření návštěvnosti internetových serverů a sociodemografického profilu návštěvníků českého internetu NetMonitor přilákala devět subjektů. Podle zadavatele výzkumu, Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), se jedná o eMerite, GfK, iAudit International, Internet Billboard, Mediaresearch (ve spolupráci s polskou společností Gemius), Millward Brown, Network Media Service, STEM/MARK, United Interactive (ve spolupráci s Factum Invenio).
„Počet a renomé přihlášených výzkumných agentur je pro SPIR potvrzením toho, že internet je již plnohodnotným médiem v mediálním mixu,“ domnívá se předseda výkonné rady SPIR Petr Bednář. Současně se podle něj potvrzuje pozice SPIRu coby respektované asociace zastupující zájmy celého trhu.
Kontrakt se současným realizátorem výzkumu NetMonitor – společností Factum Invenio – doběhne v lednu 2005. Nový navazující projekt by měl usilovat o rozšíření a zkvalitnění stávajícího modelu. Nabídky předložené nejpozději do 17. srpna bude vyhodnocovat Výběrová komise, kterou jmenovala Výkonná rada SPIR.
V komisi zasednou Petr Bednář (Ringier ČR), Milan Beneda (Beyond Interactive), Jiří Lahvička (Atlas), Petr Matoušek (MAFRA), Jana Prouzová (ARBOmedia), Vítek Smékal (OMD), Martin Šebesta (NetCentrum), Jiří Vítek (Mindshare) a Jan Vobecký (Computer Press).
„V komisi figurují jak odborníci na výzkumy, metodologii a měření, tak uživatelé dat, která má výzkum poskytovat. Výběr by tak měl respektovat zájmy všech subjektů pohybujících se na internetovém reklamním trhu,“ vysvětluje personální obsazení orgánu Petr Bednář. Po dohodě se Sdružením vydavatelů internetových titulů (SVIT) při Unii vydavatelů jsou v komisi zastoupeni i členové SVITu.

-sch-

×

USA schválily fúzi BMG a Sony Music

Starší článek

Vydavatelé jednali s realizátory o Media projektu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více