Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spider-Man 2 stále kraluje v amerických kinech

Redakce MAM12. 7. 2004

Druhý díl dobrodružství komiksového hrdiny Spider-Mana byl i tento víkend v čele žebříčku návštěvnosti amerických kin. Velmi dobře si stále vede dokument Fahrenheit 9/11, který se v konkurenci hraných filmů drží na čtvrtém místě.
Podle nedělních odhadů hollywoodských studií Spider-Man 2 utržil při druhém víkendu 46 milionů dolarů a za 12 dní od uvedení do kin 257,3 milionu. Snímek, který stál asi 200 milionů dolarů, vydělal podle studia Columbia dosud asi o 20 milionů více než ve stejné době první díl.
Při svém debutu se dostala na druhé místo komedie Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (Moderátor: Legenda Rona Burgundyho) s Willem Ferrellem v hlavní roli známého televizního novináře 70. let. Snímek, jehož natočení stálo 26 milionů dolarů, získal při premiérovém víkendu 28 milionů.
Na třetím místě debutoval výpravný Král Artuš s Clivem Owenem a Keirou Knightleyovou s víkendovými tržbami 15,2 milionu.
Protibushovský dokument režiséra Michaela Moorea Fahrenheit 9/11 se i třetí víkend po sobě drží v popředí zájmu diváků. Utržil jedenáct milionů dolarů a od premiéry již 80,1 milionu. Podle agentury AP směřuje k překonání hranice 100 milionů dolarů. Bylo by to poprvé, co se to povedlo dokumentárnímu snímku.

×

Lidé v červnu nejčastěji stahovali z internetu hry a zábavu

Starší článek

Test Radiožurnálu: Vlak nebo auto?

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více