Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spam přijde na 10 milionů

Redakce MAM7. 7. 2004

Pokuta ve výši až 10 milionů korun postihne podle návrhu zákona o službách informační společnosti subjekty rozesílající elektronickou poštou tzv. spamy. Normu omezující nevyžádanou inzerci a reklamu schválila minulý týden Poslanecká sněmovna, čeká se ještě stanovisko Senátu a prezidenta.
Podle ministra informatiky Vladimíra Mlynáře nesl paradoxně dosud téměř všechny náklady adresát elektronické pošty, který se nevyžádané reklamě nemohl bránit. „V souladu s evropskými předpisy a praxí Evropy, ale i Severní Ameriky, zejména Spojených států, tedy náš návrh zákona o informační společnosti zakotvuje princip tzv. listu opt-in, tedy nutnosti aktivního souhlasu s přijetím nevyžádané elektronické pošty,“ uvedl na schůzi sněmovny Vladimír Mlynář.
Drtivá většina nevyžádaných obchodních sdělení bude tak do budoucna přicházet do našich e-mailových schránek jen ze zemí stojících mimo Evropskou unii a Severní Ameriku. „Samozřejmě nesdílím představu, že náš zákon nebo představa i pravidel Evropské unie může problematiku spamu vyřešit do důsledků. Je to jenom jeden z kamínků, jeden z kousků na cestě k řešení, jak se zbavit této nákazy 21. století,“ uvedl Vladimír Mlynář k námitkám, že účinnost zákona je omezena. „Jsme přísnější než platná směrnice Evropské unie, ale nejsme přísnější než např. Spojené státy,“ přiznal Vladimír Mlynář skutečnost, že podobně jako v USA jde naše úprava cestou ochrany soukromí klienta služeb, nikoliv podporou vpádu do jeho soukromí.

-sch-

×

Show musí pokračovat

Starší článek

Autor i nakladatel dostali za knihu se jmény léků v titulu pokutu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více