Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Soud zamítl návrh Aliatelu na zákaz reklamní kampaně Telecomu

Redakce MAM13. 7. 2004

Městský soud v Praze zamítl návrh společnosti Aliatel na předběžné opatření, které by zakázalo Českému Telecomu reklamu srovnávající jeho služby s nabídkou konkurence. ČTK to řekl dobře informovaný zdroj, který si nepřál být jmenován. Mluvčí Aliatelu Pavel Kaidl informaci potvrdil s tím, že soud návrh zamítl pro formální nedostatky a neurčitost. Firma proto podá nový návrh.
Návrh byl součástí žaloby Aliatelu na Telecom pro údajnou nekalou soutěž. Srovnání služeb v reklamní kampani Telecomu podle Aliatelu uvádí zákazníky v omyl. Reklamní leták porovnává cenový program Telecomu a program Aliatelu Business Call Smart, který využívá takzvanou volbu operátora.
Leták podle Aliatelu srovnává dvě odlišné služby, které jsou bez znalosti detailních souvislostí pro běžného uživatele jen obtížně porovnatelné.
Podle mluvčího Telecomu Vladana Crhy je srovnávací kampaň v pořádku. “Reklamní kampaň je fakticky zcela správná a popisuje naprosto reálnou situaci,” řekl. Reklama podle něj srovnává dva způsoby telefonování prostřednictvím dvou různých firem a poukazuje na to, kde může zákazník ušetřit.
Aliatel však tvrdí, že Český Telecom ve své vzorové kalkulaci použil kombinaci cenových plánů, které by si racionálně uvažující zákazník nezvolil, protože by nevyčerpal volné minuty, které získá u Telecomu. “Cena řešení od společnosti Aliatel tak byla v účelovém srovnání Českého Telecomu uměle navýšena a znevýhodněna,” uvedl Aliatel. “Podle našich průzkumů zhruba tři čtvrtiny uživatelů volby či předvolby operátora nevyužívají volný kredit hovorného,” oponoval Crha.
Od loňského roku mají zákazníci Českého Telecomu možnost přesměrovat svá odchozí volání přes sítě alternativních operátorů. I když podepíší s vybraným alternativním operátorem smlouvu o využívání jeho služeb, zůstávají ve smluvním vztahu s Telecomem, kterému platí paušální poplatek.

×

AstraZeneca vybírá novou PR agenturu

Starší článek

Rychlý internet: Vítězí kabelové televize

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více