Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost v hlavním čase stoupla minulý týden ČT1 a Primě

Redakce MAM21. 7. 2004

Sledovanost v hlavním vysílacím čase stoupla minulý týden ČT1 a Primě. Primu po večerech sledovalo v průměru 24,1 procenta diváků, což je více než o půl procenta v předminulém týdnu. Primě stoupla sledovanost již čtvrtý týden v řadě, a to celkem o téměř sedm procent. ČT1 sledovalo 20,5 procenta diváků oproti 18,9 procenta o týden dříve. Nově a ČT2 sledovanost v hlavním večerním čase klesla, Nově na 46,1 z 47,4 procenta, ČT2 pak na 5,1 z 5,8 procenta. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Také v podílu celodenní sledovanosti si polepšila ČT1 a společně s ní i Nova. Na ČT1 se dívalo 20,5 procenta diváků, což je o 0,9 procentního bodu více než v předminulém týdnu, Nově stoupla sledovanost na 44,8 z 44,7 procenta. Sledovanost Primy se snížila o pouhou jednu setinu procenta a činí 22,5 procenta. ČT2 vyhledávalo minulý týden v průměru 6,5 procenta diváků proti 7,3 procenta v týdnu předcházejícím.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů opět odvysílala jediná televizní stanice – Nova. Největší zájem vůbec měli diváci o úterní Televizní noviny, které vidělo 2,6 milionu lidí, tedy 30,7 procenta dospělých.
Na ČT1 tvoří prvních pět položek žebříčku nejsledovanějších pořadů zpravodajské Události, z nichž nejvíce lákaly rovněž ty úterní – zhlédlo je 1,29 milionu lidí, tedy 15,2 procenta dospělých. Shodný počet diváků vidělo i nejsledovanější pořad Primy, kterým se opět stal další díl seriálu Rodinná pouta. Z pořadů ČT2 nejvíce lákal čtvrteční večerní přírodovědný dokument Opice a astrologická znamení, který si nenechalo ujít 382 tisíc diváků, tedy 4,5 procenta dospělé populace.

×

Rychlý přístup na internet od Eurotelu bude nejdříve v srpnu

Starší článek

V Maďarsku se připravuje vysílání gastronomické televize TV Paprika

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více