SBS expanduje

19. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Po ohlášení spuštění dalšího televizního programu v Belgii ukončila lucemburská společnost SBS také akvizici zbývajících 49 % norského kanálu TV Norge. Společnosti TV2 vyplatila 31 milionů eur. TV Norge byla první televizní stanicí, ve které začala SBS v roce 1990 podnikat, a nyní je jejím jediným vlastníkem. Televize dosáhla za první půlrok 2004 20% podíl na trhu u cílové skupiny 12 až 44 let. SBS vysílá také ve Finsku, Švédsku, Dánsku, Nizozemsku, Řecku, Rumunsku a Maďarsku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení