Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rychlé připojení využívá osm procent domácností s internetem

Redakce MAM22. 7. 2004

Rychlé připojení k internetu využívá zatím jen malá část českých domácností. Z domova je prostřednictvím ADSL k síti připojeno zhruba 5,5 procenta uživatelů, další tři procenta využívají rychlého připojení přes kabelovou televizi. Uživatelé vysokorychlostního připojení přitom mají na internetu asi dvojnásobnou aktivitu oproti ostatním. Vyplývá to z červnového průzkumu Sdružení po internetovou reklamu (SPIR).
Jak sdělil předseda SPIR Petr Bednář, z domova se lidé většinou připojují pomocí běžné telefonní linky. Tohoto způsobu využívá téměř 53 procent uživatelů. Zhruba 12 procent Čechů se v červnu připojilo k internetu pomocí mobilního telefonu.
Více než tři čtvrtiny uživatelů internetu mají podle průzkumu k dispozici připojení z domova. Polovina uživatelů se na internet dostává v práci.
SPIR v červnu zjišťoval také vybavenost domácností předměty dlouhodobé spotřeby. Televizorem je podle průzkumu vybaveno 90 procent domácností, které jsou připojeny k internetu. Videorekordér vlastní tři čtvrtiny internetových domácností a DVD přehrávač 33 procent těchto domácností.
NetMonitor Sdružení po internetovou reklamu je výzkum sociodemografického profilu návštěvníků internetových serverů. Výzkumu se účastní většina inzertně významných serverů.

×

Centralway Holding koupil podíl v Auto.cz za několik milionů Kč

Starší článek

Britský filmový průmysl hlásí rekordy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více