Reklama v časopisech poroste

26. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle aktualizované předpovědi společnosti ZenithOptimedia, ve které prognózuje reklamní oživení díky sportovním událostem a volbám, bude letošní rok ve vztahu k médiím příznivý pro televize. Časopisy mají oproti loňskému
roku poklesnout v podílu na celkových reklamních výdajích, jež do médií směřují, a to o 0,1 %. Další vyhlídky pro časopisy jsou však podle zprávy příznivé. Očekává se totiž, že inzerenti, kteří se v době reklamní krize stáhli, se navrátí k předcházející aktivitě. Pro americký trh se předpokládá, že do reklamy v časopisech bude v roce 2006 vloženo 44,1 mld. dolarů (v r. 2003 to bylo 38,8 mld. dolarů).

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.