Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Raiffeisen s Leo Burnett a Starcom Media Vest Group

Redakce MAM27. 7. 2004

Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelna, dvě společnosti z největší rakouské finanční skupiny ve střední a východní Evropě, uzavřely v těchto dnech dohodu o spolupráci s reklamní agenturou Leo Burnett Advertising a mediální agenturou Starcom Media Vest Group. Výběrové řízení probíhalo od dubna 2004 a bylo reakcí na ukončení spolupráce se stávající reklamní agenturou Mark BBDO. V návaznosti na výběr nové reklamní agentury bylo vyhlášeno i výběrové řízení na mediální agenturu, kterou byla do té doby OMD Czech.
“Jsem si jistý, že se nám v Leo Burnett a Starcomu podařilo nalézt silné partnery pro pokračování úspěšného růstu Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny na českém trhu a věřím, že naše spolupráce a nové kampaně tento růst ještě urychlí,” uvedl Jan Vraný, ředitel odboru bankovnictví pro soukromé osoby Raiffeisenbank.
“Rozhodnutí Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny spolupracovat s naší agenturou je pro nás významným oceněním našich strategických a kreativních kvalit i našich bohatých zkušeností z oblasti finančního sektoru v České republice. Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo sestavit silný tým, se kterým Raiffeisenbank i Raiffeisen stavební spořitelna dosáhnou vysoko stanovených cílů. Velmi se těšíme na vzájemnou spolupráci,” dodává Josef Havelka, ředitel agentury Leo Burnett Advertising pro střední a východní Evropu.

-zem-

×

Zisk agentury Reuters vzrostl

Starší článek

Bonton se sloučil s Bonton Discs, firmy čekají na prodej

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více