Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

První semifinále Eura vidělo v ČT 1,32 milionu diváků

Redakce MAM2. 7. 2004

Vítězství fotbalistů Portugalska nad Nizozemskem v semifinále mistrovství Evropy sledovalo na obrazovkách České televize 1,32 milionu diváků. Podle mluvčího ČT Martina Krafla se dosud žádný jiný zápas na Euru, s výjimkou duelů české reprezentace, s takovým zájmem nesetkal. Podíl sledovanosti ve středu činil 39,1 procenta.
Nejsledovanějším utkáním českých fotbalistů bylo zatím čtvrtfinále s Dánskem, které vidělo 1,98 milionu diváků. Čtyři dosavadní zápasy českého týmu na Euru zhlédlo v průměru 1,61 milionu diváků.
Ze zápasů, v nichž neúčinkovali Češi, do středy nejvíce televizních diváků nalákal čtvrtfinálový souboj mezi Portugalci a Angličany, v němž domácí tým zvítězil na penalty.

×

Češi mohou o svátcích nakupovat, v Evropě to není běžné

Starší článek

Fotbalové Euro se stalo největší sázkařskou událostí v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více