Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prodej piva podporují zábavní akce i nižší cena

Redakce MAM20. 7. 2004

Podpora prodeje národního nápoje – piva – nezaškodí nikdy. Počasí letošního léta, které zatím odbytu většinou nepřálo, k tomu však přímo vybízí.
Producenti ale volí různé cesty. K netradiční formě přes letošní prázdninové měsíce přistoupil Královský pivovar Krušovice, který se v posledních letech potýká s poklesem odbytu. Vždy od pátku do neděle je v restauracích, které vyberou obchodní zástupci výrobce, desítka levnější o dvě koruny. “Je to jakýsi dárek našim konzumentům zaměřený na podporu prodeje v letních měsících,” tvrdí mluvčí pivovaru Vlastimil Bradáč.
Krušovice jsou průkopníkem této marketinkové akce na českém trhu. Ostatní pivovary se tomu brání. “O žádném podobném cenovém opatření neuvažujeme,” říká Alexej Bechtin, mluvčí Plzeňského Prazdroje, největší pivovarnické skupiny v zemi. “Tak to určitě ne!” přidává se Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard.
Právě v Humpolci zvolili jinou cestu. Počátkem srpna pořádají dvoudenní Pivní slavnosti, kde se představí například populární skupiny Mig 21 či Mňága a Žďorp. “Této akce se pravidelně účastní okolo deseti tisíc lidí. Nejedná se čistě o regionální záležitost, protože přijíždějí návštěvníci z celé republiky,” dodává Mikulášek.
Podobnou strategii zvolily i Pivovary Staropramen. Na akci z roku 2001 a 2002 pod názvem Pivní výcvikový tábor loni navázal Chlapark. Letos se již představil v Olomouci a Českých Budějovicích. Do dalších třech měst zavítá do konce srpna. “Všude hrála, nebo bude hrát skupina Divokej Bill, pivní bar o délce čtyřicet metrů je samozřejmostí,” říká mluvčí firmy Simona Krautová.
Na podporu kulturních a sportovních akcí vsadil Budějovický Budvar či Plzeňský Prazdroj. Plzeňští byli navíc sponzorem fotbalového týmu na portugalském Euru. Značka Pilsner Urquell figuruje i ve sponzorském poolu pro olympijské hry v Aténách.
Drinks Union zase zahájil výstavbu značkových restaurací Zlatopramen, první z nich otevřel minulý týden v Mladé Boleslavi.

Hospodářské noviny 20. 7. 2004

×

Euro OnLine: Aukční on-line síň eBay vstoupí na český trh

Starší článek

Microsoft se dohodl s firmou Lindows na změně jejího jména

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více