Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prazdroj prodá 50 000 hl Frisca, které uvedl na trh v květnu

Redakce MAM13. 7. 2004

Zejména vysoký zájem mladých lidí a žen o nový nízkoalkoholický sladový nápoj Frisco, který Plzeňský Prazdroj uvedl na trh v květnu, zajistí podniku vyšší letošní prodej oproti plánu. Tohoto prvního nápoje mimo tradiční výrobu piva, který produkuje Prazdroj v sesterském podniku v polské Poznani, se letos na českém trhu prodá téměř 50 000 hektolitrů. To je zhruba roční produkce malého českého pivovaru, řekl mluvčí Prazdroje Alexej Bechtin.
“Ve světě je tato produktová kategorie pro mladé lidi do 30 let velmi silně rostoucí,” uvedl manažer značky Martin Kuděla. Kvůli změně životního stylu směrem ke zdraví a podnikání se zejména mladí lidé více orientují na méně alkoholické produkty a hledají nové druhy nápojů, které jejich rodiče neznají.
Pivní trh je delší dobu stabilní, spotřeba lihovin klesá a vína mírně roste. Podobná situace je také v Německu a Dánsku, které patří ve spotřebě piva mezi silné země. Právě ve věkové kategorii do 30 let objevil Prazdroj prodejní prostor. Většina vyspělých zemí takový nápoj typu tzv. ciderů na trhu má.
Polský pivovar, který také patří do skupiny SABMiller, produkuje podobný typ nápoje Redd’s – ovocné pivo s chmelem, který je za tři roky mezi mladými a ženami značně populární.
Nápoj s citrónovo-jablečnou chutí odebírá nyní podle Bechtina přes 3500 barů, klubů a diskoték. V červenci zahájil Prazdroj distribuci do restaurací, Frisco je také ve většině hypermarketů. Prazdroj nyní začíná i s dodávkami do středně velkých obchodů.
V květnu a červnu oslovil pivovar konzumenty více než 600 venkovními reklamními plochami v 16 městech, inzeráty v tisku a rádiích.

×

Na Slovensku zavedeny peoplemetry, výsledky v říjnu

Starší článek

STV chce změnit znělku Večerníčku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více