Poslední zápas českých fotbalistů na mistrovství Evropy v semifinále s Řeckem zhlédlo u obrazovek České televize 2,27 milionu diváků. Bylo to o téměř tři sta tisíc diváků více, než kolik sledovalo předchozí duel Brücknerova týmu s Dánskem.
Přímý přenos na ČT2 trval 168 minut a průměrně jej sledovalo 2 271 000 diváků. „V případě dospělých to představovalo téměř 60 procent z každé stovky diváků u televize,“ uvedl mluvčí ČT Martin Krafl. Zápas přilákal i množství dětí – podle údajů, které ČT získává na základě peoplemetrového měření, jich bylo 154 000, tedy 12,7 procenta dětí a mládeže ve věku od 4 do 14 let.
Dramatický a pro českou reprezentaci nešťastný závěr v podobě patnáctiminutového prodloužení dokonce přilákal 2 763 000 diváků, tedy 32,6 procenta dospělé populace. „Podíl na publiku pak dosáhl 77,91 procenta,“ uvedl mluvčí ČT.
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková
Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.