Poslední zápas Česka na Euru vidělo přes dva a čtvrt milionu lidí

7. 7. 2004 10:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Poslední zápas českých fotbalistů na mistrovství Evropy v semifinále s Řeckem zhlédlo u obrazovek České televize 2,27 milionu diváků. Bylo to o téměř tři sta tisíc diváků více, než kolik sledovalo předchozí duel Brücknerova týmu s Dánskem.
Přímý přenos na ČT2 trval 168 minut a průměrně jej sledovalo 2 271 000 diváků. „V případě dospělých to představovalo téměř 60 procent z každé stovky diváků u televize,“ uvedl mluvčí ČT Martin Krafl. Zápas přilákal i množství dětí – podle údajů, které ČT získává na základě peoplemetrového měření, jich bylo 154 000, tedy 12,7 procenta dětí a mládeže ve věku od 4 do 14 let.
Dramatický a pro českou reprezentaci nešťastný závěr v podobě patnáctiminutového prodloužení dokonce přilákal 2 763 000 diváků, tedy 32,6 procenta dospělé populace. „Podíl na publiku pak dosáhl 77,91 procenta,“ uvedl mluvčí ČT.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení