Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl sledovanosti v hlavním čase stoupnul oběma programům ČT

Redakce MAM30. 7. 2004

Podíl sledovanosti v hlavním večerním čase stoupnul minulý týden oběma programům České televize. U ČT1 se podíl zvýšil na 21,4 z 20,5 procenta, u ČT2 na 5,6 z 5,1 procenta. Nově se podíl sledovanosti snížil zhruba o půl procentního bodu na 45,5 procenta ze všech diváků, kteří sledovali televizi. U Primy činil podíl 23,4 procenta oproti 24,1 procenta v předminulém týdnu. Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Ve srovnání podílu celodenní sledovanosti si v minulém týdnu polepšila pouze ČT1, naopak u ostatních stanic jejich podíly klesly. U ČT1 činil podíl 21,2 procenta, což je o 0,7 procenta více než v týdnu předcházejícím. Nově se podíl snížil na 44,03 procenta z 44,8 procenta, Primě pak o desetinu na 22,4 procenta. U ČT2 činil podíl celodenní sledovanosti 6,4 procenta, zatímco v předminulém týdnu to bylo 6,5 procenta.
Také v minulém týdnu odvysílala 20 nejsledovanějších pořadů jediná televize – Nova. Nejvíce diváků vůbec zhlédlo čtvrteční Televizní noviny, a to 2,3 milionu diváků, tedy 27 procent dospělé populace.
Na ČT1 diváky nejvíce lákaly nedělní Události, na něž se podívalo 1,21 milionu lidí, tedy 14,3 procenta dospělých. Na Primě byl největší zájem o snímek Julie Lescautová, který v pondělí večer zhlédlo 1,09 milionu diváků, což činí 12,9 procent dospělých. Z odvysílaných pořadů ČT2 nejvíce zabodoval dokument Velké osudy 20. století. Na něj se v pondělí večer podívalo 407 000 diváků, tedy 4,8 procenta dospělé populace.

×

Zájem Slováků o účast SuperStar asi překoná i počty z Česka

Starší článek

Výrobci nealko nápojů doplácejí na počasí

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více