Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Podíl ČT2 v hlavním čase stoupl téměř na čtvrtinu

Redakce MAM1. 7. 2004

O další téměř 2,5 procenta stoupl minulý týden podíl programu ČT2 v hlavním vysílacím čase, a to na 23,84 procent. Stoupla i sledovanost ČT1 a Primy, prvnímu programu ČT na 18,02 procent z 16,36 procent, Primě na 17,30 z 17,04 procenta. Naopak Nově jako jediné televizi sledovanost klesla, a to o 4,51 procenta na 37,54 procent. Stalo se tak pátý týden po sobě, stále však zůstává nejsledovanější televizí.
Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Také v celodenní sledovanosti si polepšily oba programy ČT a Prima, u Novy zájem diváků klesl. Sledovanost Novy spadla na 39,18 z 40,78 procenta. Druhou nejsledovanější stanicí byl program ČT1, dívalo se na něj 19,58 procent diváků, což je o 1,1 procentního bodu více, než v předminulém týdnu. Prima přilákala v průměru 18,90 procenta diváků, což je více o šest setin, než o týden dříve. V celodenní sledovanosti je ČT2 na posledním místě, byť se její sledovanost opět zvedla, a to na 17,39 z 17,08 procent.
Do dvacítky nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu fotbal příliš nezasáhl – jediným zástupcem je přímý přenos čtvrtfinále, v němž Česko porazilo Dánsko. Přenos sledovalo 23,4 procenta dospělých, tedy 1,98 milionu diváků, což v žebříčku stačilo na 15. příčku; větší sledovanost mělo například i dvoje Počasí na Nově. Druhým pořadem ČT v Top 20 byl seriál Místo nahoře, ostatní pořady v žebříčku odvysílala Nova. Prvních šest příček žebříčku obsadily Televizní noviny, z nichž největší sledovanost měly nedělní – 33,6 procenta dospělé populace znamená 2,85 milionu diváků.
Další díl seriálu Místo nahoře zhlédlo 22,7 procenta dospělých, což je 1,93 milionu diváků, a stal se tak opět nejsledovanějším pořadem ČT1. Rovněž na Primě vede ve sledovanosti seriál, a to Rodinná pouta, jehož úterní díl vidělo 15,6 procenta dospělé populace, tedy 1,32 milionu lidí. Všech deset míst žebříčku sledovanosti na ČT2 obsadil fotbal v podobě sedmi přenosů utkání a tří portrétu českých fotbalistů.

×

Mladá fronta Dnes a Nova se musejí omluvit senátoru Mejstříkovi

Starší článek

Děvčata podle vědců rychleji vyspívají u televize

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více