Plzeň začala zvát turisty pomocí obřích plakátů s pivem
Počínaje prvním červencovým dnem začalo město Plzeň zvát turisty prostřednictvím osvětlených obřích plakátů na dálničních přivaděčích. Detail lahve tradičního plzeňského piva zdůrazňuje fakt, že znak města Plzně proniká do světa na každé lahvi tohoto piva, informovala mluvčí magistrátu Zdeňka Kubalová.
Jeden z plakátů je na přivaděči k dálnici D5 u Kyšic ve směru od Prahy a druhý na stejné komunikaci na Nové Hospodě ve směru od Rozvadova před sjezdem na Borská pole. “Kyšickou plochu získalo město Plzeň zdarma od společnosti EuroAWK na červenec i srpen a za druhou plochu zaplatíme běžný komerční nájem,” uvedla vedoucí oddělení prezentace a marketingu radnice Jana Komišová.
Plakáty bude město lákat turisty pouze o prázdninách, na příští rok bude mít ucelenou propagační kampaň, již budou schvalovat zastupitelé. V ní bude také sázet na dálnici od Prahy i z Německa.
V rámci Evropy je plzeňské pivo konkurenceschopná věc, asociace pivo a Plzeň je jednoznačná, řekla Kristina Štěpánová z oddělení cestovního ruchu magistrátu. V rámci dlouhodobého průzkumu radnice to tak vidí 90 procent oslovených lidí a město na pivo spoléhá i ve svém programu rozvoje.