Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Plzeň začala zvát turisty pomocí obřích plakátů s pivem

Redakce MAM2. 7. 2004

Počínaje prvním červencovým dnem začalo město Plzeň zvát turisty prostřednictvím osvětlených obřích plakátů na dálničních přivaděčích. Detail lahve tradičního plzeňského piva zdůrazňuje fakt, že znak města Plzně proniká do světa na každé lahvi tohoto piva, informovala mluvčí magistrátu Zdeňka Kubalová.
Jeden z plakátů je na přivaděči k dálnici D5 u Kyšic ve směru od Prahy a druhý na stejné komunikaci na Nové Hospodě ve směru od Rozvadova před sjezdem na Borská pole. “Kyšickou plochu získalo město Plzeň zdarma od společnosti EuroAWK na červenec i srpen a za druhou plochu zaplatíme běžný komerční nájem,” uvedla vedoucí oddělení prezentace a marketingu radnice Jana Komišová.
Plakáty bude město lákat turisty pouze o prázdninách, na příští rok bude mít ucelenou propagační kampaň, již budou schvalovat zastupitelé. V ní bude také sázet na dálnici od Prahy i z Německa.
V rámci Evropy je plzeňské pivo konkurenceschopná věc, asociace pivo a Plzeň je jednoznačná, řekla Kristina Štěpánová z oddělení cestovního ruchu magistrátu. V rámci dlouhodobého průzkumu radnice to tak vidí 90 procent oslovených lidí a město na pivo spoléhá i ve svém programu rozvoje.

×

Fotbalové Euro se stalo největší sázkařskou událostí v ČR

Starší článek

Fotbalové ME sledují lidé za Uralem i u protinožců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více