Oficiální internetová stránka Eura měla rekordní sledovanost

7. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Přes půl miliardy kliknutí zaregistrovala oficiální internetová stránka fotbalového Eura od svého spuštění 31. března až do nedělního finále. Server zaznamenal dohromady přes 40 milionů návštěv, z nichž překvapivě více než padesát procent nemělo svůj původ na starém kontinentu. Oproti webu doprovázejícímu předchozí šampionát v Belgii a Nizozemsku znamená počet přístupů téměř třísetprocentní nárůst.
Stránka byla k dispozici v devíti jazycích a zabrousili na ni fotbaloví příznivci z 230 zemí světa – Evropa na tom měla podíl 45 procent, další významné části ‚koláče sledovanosti‘ představovala Asie (27%) a Severní Amerika (20%).
Na rekordních číslech měla velký podíl novinka v podobě živých přenosů z fotbalových stadionů prostřednictvím odkazu „Match Center“, který nabízel už v průběhu zápasů komentáře, fotografie a statistiky. Tato služba měla rekordní sledovanost při čtvrtfinále mezi domácí a anglickou reprezentací. Penaltový thriller se šťastnějším koncem pro Portugalce přitáhl 16,7 milionu přístupů.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení