Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Oficiální internetová stránka Eura měla rekordní sledovanost

Redakce MAM7. 7. 2004

Přes půl miliardy kliknutí zaregistrovala oficiální internetová stránka fotbalového Eura od svého spuštění 31. března až do nedělního finále. Server zaznamenal dohromady přes 40 milionů návštěv, z nichž překvapivě více než padesát procent nemělo svůj původ na starém kontinentu. Oproti webu doprovázejícímu předchozí šampionát v Belgii a Nizozemsku znamená počet přístupů téměř třísetprocentní nárůst.
Stránka byla k dispozici v devíti jazycích a zabrousili na ni fotbaloví příznivci z 230 zemí světa – Evropa na tom měla podíl 45 procent, další významné části ‘koláče sledovanosti’ představovala Asie (27%) a Severní Amerika (20%).
Na rekordních číslech měla velký podíl novinka v podobě živých přenosů z fotbalových stadionů prostřednictvím odkazu “Match Center”, který nabízel už v průběhu zápasů komentáře, fotografie a statistiky. Tato služba měla rekordní sledovanost při čtvrtfinále mezi domácí a anglickou reprezentací. Penaltový thriller se šťastnějším koncem pro Portugalce přitáhl 16,7 milionu přístupů.

×

MGM zřejmě čeká nová zlatá éra

Starší článek

Poslední zápas Česka na Euru vidělo přes dva a čtvrt milionu lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více