Přes půl miliardy kliknutí zaregistrovala oficiální internetová stránka fotbalového Eura od svého spuštění 31. března až do nedělního finále. Server zaznamenal dohromady přes 40 milionů návštěv, z nichž překvapivě více než padesát procent nemělo svůj původ na starém kontinentu. Oproti webu doprovázejícímu předchozí šampionát v Belgii a Nizozemsku znamená počet přístupů téměř třísetprocentní nárůst.
Stránka byla k dispozici v devíti jazycích a zabrousili na ni fotbaloví příznivci z 230 zemí světa – Evropa na tom měla podíl 45 procent, další významné části ‚koláče sledovanosti‘ představovala Asie (27%) a Severní Amerika (20%).
Na rekordních číslech měla velký podíl novinka v podobě živých přenosů z fotbalových stadionů prostřednictvím odkazu „Match Center“, který nabízel už v průběhu zápasů komentáře, fotografie a statistiky. Tato služba měla rekordní sledovanost při čtvrtfinále mezi domácí a anglickou reprezentací. Penaltový thriller se šťastnějším koncem pro Portugalce přitáhl 16,7 milionu přístupů.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.