Přes půl miliardy kliknutí zaregistrovala oficiální internetová stránka fotbalového Eura od svého spuštění 31. března až do nedělního finále. Server zaznamenal dohromady přes 40 milionů návštěv, z nichž překvapivě více než padesát procent nemělo svůj původ na starém kontinentu. Oproti webu doprovázejícímu předchozí šampionát v Belgii a Nizozemsku znamená počet přístupů téměř třísetprocentní nárůst.
Stránka byla k dispozici v devíti jazycích a zabrousili na ni fotbaloví příznivci z 230 zemí světa – Evropa na tom měla podíl 45 procent, další významné části ‚koláče sledovanosti‘ představovala Asie (27%) a Severní Amerika (20%).
Na rekordních číslech měla velký podíl novinka v podobě živých přenosů z fotbalových stadionů prostřednictvím odkazu „Match Center“, který nabízel už v průběhu zápasů komentáře, fotografie a statistiky. Tato služba měla rekordní sledovanost při čtvrtfinále mezi domácí a anglickou reprezentací. Penaltový thriller se šťastnějším koncem pro Portugalce přitáhl 16,7 milionu přístupů.
Komunikaci skupiny Direct nově vede Jitka Pajurková
Na nově vytvořenou pozici Lídr komunikace skupiny Direct family nastupuje Jitka Pajurková, která se postará o Direct pojišťovnu, Direct auto, Fidoo, Birne či Direct nadaci.