Novou mluvčí Brau Union AG se stala Susanne Weichselbaumová

23. 7. 2004 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou tiskovou mluvčí skupiny Brau Union AG, která patří k největším pivovarnickým skupinám střední Evropy, se stala Susanne Weichselbaumová. Nahradila tak Michaela Dicksteina, který přešel na centrálu společnosti Heineken v Amsterodamu jako koordinátor mezinárodního projektu.
Susanne Weichselbaumová bude mít na starost interní a externí komunikaci, vztahy s médii a veřejné záležitosti. V pivovarnictví začala pracovat již před jedenácti lety a po mateřské dovolené se nyní vrátila do oddělení komunikace ve Vídni. Odtud koordinuje veškeré komunikační aktivity dceřiných společností Brau Union ve střední Evropě.
Michael Dickstein pracoval jako tiskový mluvčí skupiny Brau Union, respektive bývalé společnosti BBAG, od roku 2001. Nyní je u Heinekenu zodpovědný za koordinaci jednoho ze tří celosvětových programů strategie, zaměřených na optimalizaci peněžní politiky. V Rakousku jej novináři zvolili nejlepším mluvčím korporace pro průmysl a spotřební zboží za rok 2004.
Již letos v květnu ohlásily Heineken a BBAG, že sloučí všechny pivovary a firmy ve střední Evropě pod Brau Union se sídlem v Rakousku. Nově vzniklá skupina se má stát jedničkou na pivním trhu střední Evropy a lídrem v šesti zemích. Součástí korporace je i pivovar Starobrno, které má podíl asi pět procent na českém a asi čtvrtinu na regionálním trhu; jen loni dodalo do obchodní sítě spolu se znojemským Hostanem na 816.000 hektolitrů piva a dalších nápojů. Heineken ovládá asi 31 procent středoevropského trhu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.