Novou tiskovou mluvčí skupiny Brau Union AG, která patří k největším pivovarnickým skupinám střední Evropy, se stala Susanne Weichselbaumová. Nahradila tak Michaela Dicksteina, který přešel na centrálu společnosti Heineken v Amsterodamu jako koordinátor mezinárodního projektu.
Susanne Weichselbaumová bude mít na starost interní a externí komunikaci, vztahy s médii a veřejné záležitosti. V pivovarnictví začala pracovat již před jedenácti lety a po mateřské dovolené se nyní vrátila do oddělení komunikace ve Vídni. Odtud koordinuje veškeré komunikační aktivity dceřiných společností Brau Union ve střední Evropě.
Michael Dickstein pracoval jako tiskový mluvčí skupiny Brau Union, respektive bývalé společnosti BBAG, od roku 2001. Nyní je u Heinekenu zodpovědný za koordinaci jednoho ze tří celosvětových programů strategie, zaměřených na optimalizaci peněžní politiky. V Rakousku jej novináři zvolili nejlepším mluvčím korporace pro průmysl a spotřební zboží za rok 2004.
Již letos v květnu ohlásily Heineken a BBAG, že sloučí všechny pivovary a firmy ve střední Evropě pod Brau Union se sídlem v Rakousku. Nově vzniklá skupina se má stát jedničkou na pivním trhu střední Evropy a lídrem v šesti zemích. Součástí korporace je i pivovar Starobrno, které má podíl asi pět procent na českém a asi čtvrtinu na regionálním trhu; jen loni dodalo do obchodní sítě spolu se znojemským Hostanem na 816.000 hektolitrů piva a dalších nápojů. Heineken ovládá asi 31 procent středoevropského trhu.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).