Nové sídlo veřejnoprávní televize v Budapešti postaví soukromí investoři

7. 7. 2004 11:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Při výstavbě nového sídla veřejnoprávní Maďarské televize (MTV), na níž se počítá s náklady ve výši 20 miliard forintů, se využije soukromý kapitál. Rozhodla o tom maďarská vláda, Náklady na projekt by neměly zatížit státní rozpočet.
Nové sídlo vznikne na pozemku v třetím budapešťském obvodu, na němž už nyní stojí
televizní objekty. A.s. MTV si bude nové sídlo pronajímat od soukromého investora, na poplatky si bude stanice muset vydělat. Veřejnoprávní instituce by se měla do nového sídla přestěhovat s modernizovanou strukturou a odborníky, kteří dokážou využít nové technologické možnosti média.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.