Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova koupila gameshow 1 vs. 100

Redakce MAM8. 7. 2004

Jednou z podzimních novinek v programovém schématu TV Nova bude vědomostní gameshow 1 versus 100. Partner pro akvizice, AQS, koupila licenci na pořad od nizozemské společnosti Endemol. 1 versus 100 je klasický vědomostní kviz, který připomíná Milionáře. Jeden soutěžící odpovídá na vědomostní otázky a přitom se snaží eliminovat ze hry diváky z publika, kteří odpovídají na stejné otázky. Soutěžící si odnáší finanční výhru jen v tom případě, pokud vyřadí všech 100 soutěžících diváků. „Tento pořad připravujeme na podzim, ale podrobnosti zveřejníme až na tiskové konferenci 22. července,“ řekl M&M mluvčí TV Nova Daniel Plovajko.
1 versus 100 se již vysílal v Německu, Nizozemí, Belgii, Portugalsku nebo v Tunisku. Pořad je v zahraničí vysílán v denní, ale i týdenní periodicitě. Prodej do České republiky je dalším úspěchem Endemolu na středoevropských trzích. Například Slovenská televize od něj koupila formát Svatba snů a RTL Croatia uvede na podzim reality show Big Brother.

-ger-

Zavřít reklamu

Aliatelu vadí reklama Telecomu; podal žalobu pro nekalou soutěž

Starší článek

Nike a Adidas už brojí na další bitvu,Při nákupu kosmetiky roste obliba samoobslužných prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.