Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova koupila gameshow 1 vs. 100

Redakce MAM8. 7. 2004

Jednou z podzimních novinek v programovém schématu TV Nova bude vědomostní gameshow 1 versus 100. Partner pro akvizice, AQS, koupila licenci na pořad od nizozemské společnosti Endemol. 1 versus 100 je klasický vědomostní kviz, který připomíná Milionáře. Jeden soutěžící odpovídá na vědomostní otázky a přitom se snaží eliminovat ze hry diváky z publika, kteří odpovídají na stejné otázky. Soutěžící si odnáší finanční výhru jen v tom případě, pokud vyřadí všech 100 soutěžících diváků. „Tento pořad připravujeme na podzim, ale podrobnosti zveřejníme až na tiskové konferenci 22. července,“ řekl M&M mluvčí TV Nova Daniel Plovajko.
1 versus 100 se již vysílal v Německu, Nizozemí, Belgii, Portugalsku nebo v Tunisku. Pořad je v zahraničí vysílán v denní, ale i týdenní periodicitě. Prodej do České republiky je dalším úspěchem Endemolu na středoevropských trzích. Například Slovenská televize od něj koupila formát Svatba snů a RTL Croatia uvede na podzim reality show Big Brother.

-ger-

×

Aliatelu vadí reklama Telecomu; podal žalobu pro nekalou soutěž

Starší článek

Nike a Adidas už brojí na další bitvu,Při nákupu kosmetiky roste obliba samoobslužných prodejen

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více