News Outdoor pohltil Agart

19. 7. 2004 00:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Outdoorová společnost News Outdoor ČR (NO) oznámila v uplynulých dnech ukončení akvizice převážně bigboardové firmy Agart. „Koupě Agartu společně s naším dalším nedávným rozvojem nám dává k dispozici portfolio téměř 180 bigboardů,“ uvedl ředitel NO Richard Medus. Informaci potvrdil pro M&M také ředitel Agartu Darek Šmerda, jenž přechází do NO na pozici sales directora. Development directorem se stane další představitel Agartu Petr Jiřička. Agart nabízel vedle více než padesátky bigboardových nosičů klasického formátu 9,6 x 3,6 metru také 10 megaposterů. Podle údajů Outdoor Media Projektu společnosti GfK Praha vykazoval Agart na trhu bigboardů 5% podíl, News Outdoor ČR měl 9 %. Lídry trhu jsou Bigmedia (29 %) a skupina JCDecaux (27 %).

Marketing & Media 19. 7. 2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.