Nejprodávanějším slovenským listem zůstal v květnu Nový čas
Nejprodávanějším slovenským deníkem zůstává dlouhodobě Nový čas, za kterým následují list Pravda a v těsném závěsu deník Sme. Potvrdil to audit prodeje za květen, který poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Mezi týdeníky vede již několik měsíců Nový čas pre ženy před časopisy Plus 7 dní a Život.
Nový čas se v květnu prodával v denním průměru 157 902 výtisků, což zhruba odpovídá prodeji listů Pravda a Sme dohromady. Hlavní souboj o slovenské čtenáře tedy nadále mezi sebou vedou zejména Pravda a Sme. Pravdu si v květnu denně koupilo 78 374 a Sme 76 059 lidí. Následoval maďarsky psaný deník Új Szó z dílny vydavatele Sme – společnosti Petit Press (25 806 prodaných kusů). Poslední ze sledovaných deníků, Národná obroda, pokračuje v dlouhodobém trendu poklesu prodeje. V květnu si tento list koupilo v průměru 12 599 lidí denně.
Petit Press vydává kromě Sme a Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v květnu prodalo v průměru 29.724 kusů. Statistika ABC ovšem nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje sdružení neposkytují.
Podle nejnovějšího průzkumu společností MML-TGI a Median SK si poslední vydání listu Nový čas přečetlo přibližně 23 procent lidí. Pravdu četlo 11 procent, Sme deset, Šport pět procent, Korzár čtyři, Új Szó tři a Národní obrodu tři procenta obyvatel.
Mezi týdeníky v květnu vedl Nový čas pre ženy, jehož se prodalo v průměru 215.956 výtisků. Nový čas pre ženy pochází z dílny stejného vydavatele jako nejprodávanější deník – společnosti Vydavatežstvo časopisov a novín. Následovaly časopisy Plus 7 dní (184.099), Život (142.324), Eurotelevízia (127.221) a Šarm (93.412 prodaných kusů).
Na trhu s týdeníky nenastaly v květnu výraznější změny v prodeji. Další významné celostátní týdeníky Live!, Markíza, Formát a Trend údaje sdružení ABC neposkytují.