Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejprodávanějším slovenským listem zůstal v květnu Nový čas

Redakce MAM7. 7. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem zůstává dlouhodobě Nový čas, za kterým následují list Pravda a v těsném závěsu deník Sme. Potvrdil to audit prodeje za květen, který poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Mezi týdeníky vede již několik měsíců Nový čas pre ženy před časopisy Plus 7 dní a Život.
Nový čas se v květnu prodával v denním průměru 157 902 výtisků, což zhruba odpovídá prodeji listů Pravda a Sme dohromady. Hlavní souboj o slovenské čtenáře tedy nadále mezi sebou vedou zejména Pravda a Sme. Pravdu si v květnu denně koupilo 78 374 a Sme 76 059 lidí. Následoval maďarsky psaný deník Új Szó z dílny vydavatele Sme – společnosti Petit Press (25 806 prodaných kusů). Poslední ze sledovaných deníků, Národná obroda, pokračuje v dlouhodobém trendu poklesu prodeje. V květnu si tento list koupilo v průměru 12 599 lidí denně.
Petit Press vydává kromě Sme a Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v květnu prodalo v průměru 29.724 kusů. Statistika ABC ovšem nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje sdružení neposkytují.
Podle nejnovějšího průzkumu společností MML-TGI a Median SK si poslední vydání listu Nový čas přečetlo přibližně 23 procent lidí. Pravdu četlo 11 procent, Sme deset, Šport pět procent, Korzár čtyři, Új Szó tři a Národní obrodu tři procenta obyvatel.
Mezi týdeníky v květnu vedl Nový čas pre ženy, jehož se prodalo v průměru 215.956 výtisků. Nový čas pre ženy pochází z dílny stejného vydavatele jako nejprodávanější deník – společnosti Vydavatežstvo časopisov a novín. Následovaly časopisy Plus 7 dní (184.099), Život (142.324), Eurotelevízia (127.221) a Šarm (93.412 prodaných kusů).
Na trhu s týdeníky nenastaly v květnu výraznější změny v prodeji. Další významné celostátní týdeníky Live!, Markíza, Formát a Trend údaje sdružení ABC neposkytují.

×

Lidé v červnu na internetu nejvíce hledali brigády a dovolenou

Starší článek

Finále Eura zhlédl v České televizi milion diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více