Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Návštěvníci klubů stále víc pijí lehká piva

Redakce MAM9. 7. 2004

Netradiční nápoje útočí v posledních době na chuťové buňky především mladší generace konzumentů. Do výroby těchto produktů se vrhly i dva největší tuzemské pivovary – Plzeňský Prazdroj a Pivovary Staropramen. Prazdroj uvedl na trh nízkoalkoholický ovocný nápoj s citrónovo-jablečnou chutí pod názvem Frisco. Pivovary Staropramen zase dobývají trh s osvěžujícím světlým ležákem OSTO6.
A jaké je cílová skupina? Mládež, která se ráda chodí bavit do klubů či barů.
“Nové pivo jsme vyvinuli speciálně pro tuto cílovou skupinu s ohledem na její aktivity a příležitosti konzumace. Podle prvních reakcí spotřebitelů lze usuzovat, že je v klubech přijato kladně,” podotkl Zbyněk Kovář z marketinkového oddělení Pivovarů Staropramen. Přitom s masivní distribucí i do obchodů začal výrobce až v průběhu června.
Plzeňské Frisco je nyní k dostání ve více než třech a půl tisících provozovnách po celé republice.
“Jedná se většinou o bary, kluby a diskotéky. V červenci jsme zahájili distribuci i do restaurací, výjimkou jsou klasické pivnice,” uvedl mluvčí Plzeňského Prazdroje Alexej Bechtin. “Frisco lze koupit i ve většině hypermarketů, začínáme ho nabízet také menším supermarketům,” doplnil.
Frisco se podle něj na trhu “chytlo”. “Soudíme tak podle zájmu obchodníků i ohlasů zákazníků. Roční cíl prodeje desetitisíců hektolitrů se nám podaří splnit,” míní Bechtin.
Nízkoalkoholické nápoje mají podle odborníků šanci se prosadit, a to zejména u mladé generace a něžnější poloviny populace. “Svou lehkou chutí osloví především ženy, ale také všechny, kdo rádi zkoušení něco nového,” je přesvědčen Martin Kuděla, manažer značky Frisco.
Mluvčí Pivovarů Staropramen Simona Krautová doplňuje: “Ze spotřebitelských testů, které jsme si nechali vypracovat, vyplývá, že pivo OSTO6 je chuťově přijatelnější a představuje tak lehčí alternativu ke klasickému pivu.”
Zatímco v Česku jsou podobné nápoje novinkou, v zahraničí si své místo na trhu již našly. Populární jsou zejména v Německu či Belgii. Zvláště Němci jsou známí svojí oblibou ovocných piv.
Odradit od koupě nových módních nápojů by spotřebitele mohla cena, i když se tak zatím podle všeho neděje.
Doporučená cena Frisca, které se prodává v láhvích o objemu 0,33 litru, je pro maloobchodní síť dvaadvacet korun. Pro kluby a restaurace to je od 35 do 39 korun. Pivo OSTO6 je v klubech k dostání od pětadvaceti korun výše.

Hospodářské noviny, 9. 7. 2004, autor: Tomáš Mrázek

×

I banány lze inovovat

Starší článek

Cyklistika je dobrým byznysem

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více