Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku zavedeny peoplemetry, výsledky v říjnu

Redakce MAM13. 7. 2004

Agentura TNS SK v těchto dnech ukončila na Slovensku instalaci 800 peoplemetrů a v srpnu spustí testovací provoz elektronického měření sledovanosti televizí. První výsledky budou k dispozici v polovině října, informovala na své internetové stránce společnost.
“S téměř měsíčním předstihem ve srovnání s plánovaným termínem tak končí druhá etapa tohoto projektu, po níž bude od 15. srpna následovat testovací provoz,” uvedla agentura.
Na zavedení peoplemetrů se dohodly všechny čtyři celoplošné slovenské televize STV, Markíza, Joj a TA3 koncem letošního ledna. Od zavedení měřičů si slibují zejména standardizaci televizního reklamního trhu.
Spuštění projektu si vyžádá náklady zhruba 55 milionů slovenských korun. Slovensko patří k posledním členským zemím Evropské unie, které měří sledovanost tzv. deníčkovou metodou. V unii je peoplemetrové měření standardním způsobem zjišťování sledovanosti, v České republice se provádí od června 1996.

×

Pivovary expandují, na tradičních trzích je plno

Starší článek

Prazdroj prodá 50 000 hl Frisca, které uvedl na trh v květnu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více