Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mistrovství Evropy ve fotbale mělo rekordní sledovanost

Redakce MAM8. 7. 2004

Jednatřicet utkání evropského šampionátu ve fotbale na televizních obrazovkách viděl rekordní počet diváků. Během první poloviny turnaje každé utkání shlédlo průměrně více než 93 milionů televizních příznivců. Finále mezi Řeckem a Portugalskem pak podle odhadů společnosti Initiative Media sledovalo 130 až 150 milionů diváků z devětačtyřiceti zemí světa.
To je přibližně o patnáct procent více než v případě mistrovství světa v roce 2002. Poslední světový šampionát se totiž konal v Japonsku a Koreji a vzhledem k časovému posunu se zápasy hrály v době, která byla pro evropské publikum neatraktivní.
Sledovanost každého zápasu mistrovství Evropy tak byla srovnatelná se Super Bowlem v americkém fotbalu, tradičně nejsledovanější jednorázové události v zámoří. “Je to jako patnáct Super Bowlů,” řekl analytik společnosti Initiative Media Kevin Alavy.
Reklamní a marketingové společnosti díky masové sledovanosti mohly svými kampaněmi najednou zasáhnout široké vrstvy potenciálních zákazníků. “Pokud jste inzerent nebo sponzor, je to do značné míry jedinečná příležitost najednou zasáhnout desítky milionů diváků,” vysvětlil Alavy.
Osm hlavních sponzorů včetně společností McDonald’s a Coca Cola za možnost spojení s evropským šampionátem ve fotbale zaplatilo po patnácti milionech dolarů.

×

Společnost CME koupila v Chorvatsku televizní stanici Nova TV

Starší článek

Aliatelu vadí reklama Telecomu; podal žalobu pro nekalou soutěž

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více