Microsoft chce prodat internetový časopis Slate

26. 7. 2004 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká softwarová společnost Microsoft Corp. chce prodat internetový magazín Slate a zahájila již jednání s potenciálními zájemci. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na zdroj blízký jednání. Podle zdroje je zájemců pět až šest a dohoda by mohla být podepsána během několika týdnů až měsíců.
Časopis čte každý měsíc kolem pěti milionů osob. Mezi jeho pravidelné čtenáře a fanoušky patří i spoluzakladatel firmy Bill Gates. Výsledky hospodaření časopisu ale nejsou pro Microsoft dostatečně uspokojivé. Slate funguje od roku 1996. Celkem zaměstnává 30 dopisovatelů.
Microsoft má podmínku, že časopis zůstane součástí divize MSN Internet. Ta také provozuje internetové zpravodajské stránky MSNBC.com, společný podnik Microsoftu a NBC News.
Oznámení přichází ve stejném týdnu, kdy softwarový gigant informoval, že chce v příštích čtyřech letech vrátit akcionářům 75 miliard USD prostřednictvím vyšších dividend a zpětného nákupu akcií. Pod vedením Steva Ballmera, který převzal funkci generálního ředitele v roce 2000, se firma rozhodla k agresivnímu prodeji podniků, které nemají přímé napojení na jádrové aktivity firmy, tedy na vývoj softwaru, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.