Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální skupina Pearson se ziskem

Redakce MAM26. 7. 2004

Britský vydavatel knih a novin Pearson se v prvním pololetí letošního roku přes nižší tržby vrátil k zisku. Důvodem byla opatření na snížení nákladů, ale také lepší stav trhu s reklamou. Zisk před zdaněním do konce června stoupl na dva miliony liber (3,03 milionu eur) ve srovnání se ztrátou miliardy liber ve stejném období loni, uvádí se v dnešním prohlášení.
Celkové tržby skupiny, která vydává noviny Financial Times či Les Echos a časopis The Economist, však klesly na 1,59 miliardy liber z předchozích 1,67 miliardy liber. Za poklesem stál hlavně slabý dolar, když Severní Amerika se na celkových příjmech firmy podílí 68 procenty a na provozním zisku 87 procenty. Příznivou zprávou však je, že po třech letech se obnovil růst příjmů z reklamy.
Firma počítá s dalším růstem i v druhé polovině roku. Pomoci jí k tomu má také očekávaný nárůst objednávek ve vzdělávací divizi, hlavně od amerických škol. Vzdělávací divize se na celkových tržbách firmy podílí téměř polovinou, napsala agentura Reuters.

×

Bohemia Sekt uvádí značku pro gastronomii

Starší článek

Prague Business Journal se vrátí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více