Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mediální gigant Viacom má vyšší zisk díky televizní reklamě

Redakce MAM23. 7. 2004

Americký mediální gigant Viacom má ve druhém čtvrtletí vyšší zisk díky růstu prodeje reklamy na svých televizních sítích. Oznámila to dnes firma a současně potvrdila výhled pro celý letošní rok. Čistý zisk v souladu s očekáváním stoupl o 14 procent na 754 milionů dolarů z 660 milionů ve stejném období loňského roku. Tržby společnosti, která vlastní hudební kanál MTV, televizní síť CBS i filmové studio Paramount Pictures, vzrostly o sedm procent na 6,8 miliardy dolarů.
Firma, jejíž kontroverzní prezident Mel Karmazin minulý měsíc rezignoval, nyní reformuje své filmové a rozhlasové divize. Rozhlasové aktivity v posledních měsících oslabovaly, přestože prodej televizní a internetové reklamy oživil. Generální ředitel společnosti Sumner Redstone už dříve oznámil, že se Viacom hodlá zbavit řady málo výkonných rozhlasových stanic po celých Spojených. Dodal však, že firma si ponechá rozhlasovou divizi Infinity.
Společnost dnes potvrdila, že v celém letošním roce počítá s růstem tržeb o pět až sedm procent a provozního zisku o 12 až 14 procent. Firma rovněž oznámila, že do letošního října počítá s oddělením řetězce videopůjčoven Blockbuster, napsala agentura Reuters.

×

Vivendi prodalo německou legendu

Starší článek

Na Slovensku v nejbližších letech přibude řada nákupních center

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více