Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lidé poslali na charitu “esemeskami” více než čtyři miliony korun

Redakce MAM26. 7. 2004

Do projektu Dárcovská SMS, který neziskovým organizacím umožňuje získávat peníze od drobných dárců prostřednictvím krátkých textových zpráv, se od dubna zapojilo 15 neziskových organizací. Občané poslali na číslo 87777 zhruba 160 tisíc dárcovských zpráv, a organizace tak získaly celkem 4,3 milionu korun. Podle Veroniky Brůhové z Fóra dárců, které službu pro neziskové organizace připravilo, byl nejúspěšnější projekt Pomozte dětem. Jeho konto se díky mobilním telefonům rozrostlo o 3,8 milionu korun. Projekt Litovel, který byl vytvořen na pomoc městu postiženému mohutnou bouřkou, získal 180 tisíc korun. Nyní již není možné na tyto dva projekty mobilním telefonem přispívat. Dalších 100 tisíc korun poslali lidé na sbírku pro nevidomé děti a téměř stejná částka obohatila konto určené na restaurování venkovní sochařské výzdoby Národního divadla.
Od 1. srpna budou moci zájemci posílat zprávy také ve prospěch pražské zoologické zahrady. V září se do projektu Dárcovská SMS zapojí také občanské sdružení podporující integraci mentálně postižených lidí Máme otevřeno, Centrum Paraple, které pomáhá ochrnutým, a nadace Olgy Havlové – Výbor dobré vůle, jež použije peníze na nákup moderních digitálních sluchadel pro děti se sluchovým postižením.
Do textu SMS zprávy je třeba napsat DMS, pak následuje mezera a heslo vybrané organizace, kterou chce dárce podpořit. Aktuální seznam organizací je umístěn na internetové adrese: www.darcovckasms.cz. Za zprávu odesílatel zaplatí běžný poplatek za SMS a 30 korun. Organizace obdrží nejméně 27 korun.

×

odhalení

Starší článek

Auto.cz má zahraničního investora

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více