Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali – kniha o tom, jak dělat dobrou reklamu

2. 7. 2004 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V reklamě platí jediné pravidlo – musí prodávat výrobky a služby klientů. Tak by mohlo znít motto nejnovější knihy Sergia Zymana, někdejšího dlouholetého šéfa marketinku firmy Coca-Cola, muže, jehož časopis Time zařadil do trojice největších prodejců 20. století.
Autor hovoří o tom, co dobrá a účinná reklama je, jak ji ve firmách dělat. Boří vžité mýty a předsudky. Pozornost čtenářů obrací k samým základům reklamy a její efektivnosti. Hovoří o značkách, o využití známých osobností v reklamě a v roli „mluvčích“ značek, o službách zákazníkům, o komunikaci se zaměstnanci i o tom, že neplatí, že „každá publicita je dobrá publicita“, a o dalších úskalích vztahů s médii. Uvádí spoustu případových studií a příkladů z praxe.
Sergio Zyman & Armin Brott: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vydal MANAGEMENT PRESS. Cena je 390 Kč včetně DPH.
Knihu si můžete písemně objednat u ECONOMIA a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: [email protected] nebo na internetové adrese http://Knihy.iHNed.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství MANAGEMENT PRESS. Informace na tel.: 234 462 232.
Členové HN klubu, kteří u této publikace uvedou na objednávce pořadové čtyřmístné číslo členské karty, obdrží 20% slevu.

Hospodářské noviny, 2. 7. 2004

Redakce MAM

Další zajímavé čtení