Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali – kniha o tom, jak dělat dobrou reklamu

Redakce MAM2. 7. 2004

V reklamě platí jediné pravidlo – musí prodávat výrobky a služby klientů. Tak by mohlo znít motto nejnovější knihy Sergia Zymana, někdejšího dlouholetého šéfa marketinku firmy Coca-Cola, muže, jehož časopis Time zařadil do trojice největších prodejců 20. století.
Autor hovoří o tom, co dobrá a účinná reklama je, jak ji ve firmách dělat. Boří vžité mýty a předsudky. Pozornost čtenářů obrací k samým základům reklamy a její efektivnosti. Hovoří o značkách, o využití známých osobností v reklamě a v roli “mluvčích” značek, o službách zákazníkům, o komunikaci se zaměstnanci i o tom, že neplatí, že “každá publicita je dobrá publicita”, a o dalších úskalích vztahů s médii. Uvádí spoustu případových studií a příkladů z praxe.
Sergio Zyman & Armin Brott: Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vydal MANAGEMENT PRESS. Cena je 390 Kč včetně DPH.
Knihu si můžete písemně objednat u ECONOMIA a. s., VTÚ, Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, e-mail: [email protected] nebo na internetové adrese http://Knihy.iHNed.cz, kde vám zařídí její zaslání na dobírku přímo z nakladatelství MANAGEMENT PRESS. Informace na tel.: 234 462 232.
Členové HN klubu, kteří u této publikace uvedou na objednávce pořadové čtyřmístné číslo členské karty, obdrží 20% slevu.

Hospodářské noviny, 2. 7. 2004

×

Time Warner údajně chystá nabídku na převzetí filmového studia MGM

Starší článek

Češi mohou o svátcích nakupovat, v Evropě to není běžné

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou

Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia.
25. 2. 202125. 2. 2021
Extra

Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc.

ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více